* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت تیرآهن لانه زنبوری | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت روز نبشی
قیمت روز نبشی
اکتبر 31, 2020
خرید ورق
خرید ورق
نوامبر 3, 2020

قیمت تیرآهن لانه زنبوری

قیمت تیرآهن لانه زنبوری با توجه به نمره تیرآهن و وزن آن در شاخه تعیین می شود. قیمت های فروش تیرآهن به طور مرتب در بخش قیمت تیرآهن در سایت شرکت فولاد کاویان ایرانیان مرتبا بروز رسانی می شوند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن لانه زنبوری، می توان قیمت فولاد در بازار جهانی، قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا در بورس برای یک محصول خاص و… را نام برد.

تیرآهن لانه زنبوری به دلیل ویژگی هایی خاصی مانند طراحی و نصب آسان، هزینه پایین و قدرت خمشی خوب، در ساخت سازه ها از آن استفاده می شود. به دلیل وجود حفره های کندو شکل داخل آن، این نوع تیرآهن به نام تیرآهن لانه زنبوری مشهور است. قیمت تیرآهن لانه زنبوری بر اساس تقاضای بازار ارائه می شود .

به دلیل تغییرات مختلف در تقاضا قیمت تیرآهن زنبوری هم در هر برهه زمانی تغییر می کند و از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای قیمت تیرآهن لانه زنبوری تعیین کرد. همچنین قیمت های آهن آلات از شهری به شهر دیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال قیمت آهن اصفهان با قیمت آهن تبریز فرق می کند. از این رو باید قیمت تیرآهن لانه زنبوری را به طور لحظه ای دریافت کرد.