* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *تیرآهن هاش سنگین | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
میلگرد ذوب آهن
میلگرد ذوب آهن
نوامبر 25, 2021
قیمت پروفیل سبک
قیمت پروفیل سبک
نوامبر 25, 2021

تیرآهن هاش سنگین

تیرآهن هاش سنگین یک تیر سازه ای است که از فولاد نورد شده ساخته شده است. فوق العاده قوی است. نام خود را به این دلیل گرفته است که در سطح مقطع خود مانند H بزرگ به نظر می رسد. تیرآهن هاش سنگین دارای فلنج های پهن تری نسبت به تیر I است، اما تیرآهن I دارای لبه های مخروطی است. تیرآهن هاش سنگین در کاربردهایی که نیاز به حمل وزن قابل توجهی دارند، مانند پل ها ایجاد شود، استفاده می شود.

ضخامت تیرآهن هاش سنگین مرکزی مهمترین چیز است، زیرا این همان چیزی است که نیروی وزنی را که بر آن وارد می شود می گیرد، و به همین دلیل است که بسیاری از ساختمان ها به تیرآهن هاش سنگین روی یک تیرآهن I نیاز دارند.

تیرآهن هاش سنگین ما با کیفیت بالا در تعداد زیادی از اندازه های استاندارد موجود می باشد. اگر اندازه و وزن مورد نیاز خود را نمی دانید، با ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه های سفارشی خود صحبت کنید.

سفارش تیرآهن هاش سنگین

مهم است که قبل از سفارش تیرآهن هاش سنگین مورد نیاز، اندازه ها به درستی اندازه گیری شود. یک تیر معمولاً بین دو ستون قرار می گیرد، اما می تواند به تنهایی به عنوان یک ستون نیز استفاده شود.

تیرآهن هاش سنگین در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. تیر ساختمانی یک عنصر سازه ای است که با مقاومت در برابر خمش نیروهای رو به پایین بار را تحمل می کند.

اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روش کار ما یا تیرآهن هاش سنگین دریافت کنید، می توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

کاربردهای تیرآهن هاش سنگین

تیرهای پشتیبانی برای ساخت و ساز، تاسیسات و مهندسی
پشتیبانی از کانال های فولادی، زاویه های فولادی
پلت فرم های محل کار
مغازه های کارخانه، انبارها

هنگامی که با ما تماس می گیرید، لطفا جزئیات مورد نیاز خود را درباره تیرآهن هاش سنگین ارائه دهید.این به ما کمک می کند یک مشاوره معتبر به شما ارائه دهیم.