* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *تیر آهن کارخانه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت تیر آهن کارخانه
قیمت تیرآهن کارخانه
آوریل 11, 2020
فروش میلگرد آهن
فروش میل گرد آهن
آوریل 27, 2020

تیر آهن کارخانه

بزرگترین کارخانه‌ های تولیدکننده تیر آهن کارخانه در ایران.

تیر آهن کارخانه ذوب آهن اصفهان

تیر آهن کارخانه این مجتمع فولادی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید کننده فولاد به شمار می‌آید که از محبوبیت خاصی برخوردار است.

تیرآهن‌های تولید شده این کارخانه به شرح زیر است:

تیر آهن کارخانه بال باریک شیبدار IPN که طبق استاندارد DIN 1025-1 و در مشخصات EN10024 و تیرآهن بال پهن موازی را مطابق استاندارد ISIRI 14484 تولید می‌کند. علاوه بر این، نوع بال نیم پهن موازی مطابق با استاندارد DIN 1025-5 از انواع تیرآهن تولیدی این کارخانه می باشد. این کارخانه انواع تیر آهن کارخانه را در سایزهای ۱۲ تا ۳۰ تولید می‌کند.

تیر آهن کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

این کارخانه تیرآهن‌های IPE (ضخامت جان و بال ثابت است) را در سایزهای ۱۴ تا ۲۴ و INP (با فاصله گرفتن از جان، ضخامت بال‌ها کم می‌شود) تولید می‌کند.

تیر آهن کارخانه در انواع مختلف توسط کارخانه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

تیر آهن کارخانه شاهین بناب

این کارخانه زیرمجموعه مجتمع فولاد بناب است، از دیگر زیر مجموعه‌های این مجتمع می‌توان به صنعت بناب، صنعت شهریار و صنعت سهند اشاره کرد. تیرآهن‌های تولیدی این کارخانه به صورت بال نیم پهن موازی و نیمه سبک است.

تیر آهن کارخانه آرین فولاد غرب

تیر آهن کارخانه تولید شده این مجتمع فولادی عبارتند از بال پهن موازی و بال نیم پهن موازی. این مجموعه تیرآهن را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. استاندارد تیر آهن کارخانه بال نیم پهن آن مطابق با DIN 1025-5 است.

تیر آهن کارخانه جهان فولاد غرب (کرمانشاه)

تیر آهن کارخانه طبق بررسی‌های صورت گرفته تیرآهن‌های معمولی عموماً در ارتفاع‌های ۸۰ تا ۶۰۰ میلی‌متر تولید می‌شوند که از جمله موارد استفاده تیر آهن کارخانه می‌توان به خرپاها، بیم‌ها، ستون‌ها و پل‌های لانه زنبوری اشاره کرد. تیرآهن‌های عریض تیر آهن کارخانه IPE و تیر آهن کارخانه IPB در این کارخانه با ویژگی‌های خاصی تولید می‌شوند.