* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *تیر آهن کارخانه ذوب آهن | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
میلگرد کارخانه فایکو
میلگرد کارخانه فایکو
آگوست 25, 2020
قیمت پروفیل اصفهان
قیمت پروفیل اصفهان
آگوست 25, 2020

تیر آهن کارخانه ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان بعد از فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین شرکت فولاد در ایران می باشد. انواع تیرآهن از جمله تیرآهن بال نیم پهن موازی و بال‌ پهن موازی برای اولین بار در کشور در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان طراحی و تولید گردیده‌ است. در حال حاضر تیر آهن کارخانه ذوب آهن با علامت اختصاری Esco بر روی جان بال بصورت برجسته قابل شناسایی است. این شرکت به تولید دیگر محصولات فلزی مانند میلگرد ذوب آهن ، نبشی ذوب آهن ، ناودانی ذوب آهن و … پرداخته است.

ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده فولاد ساختمانی می باشد. همچنین این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات طویل در خاورمیانه می باشد که ظرفیت تولیدی این کارخانه بالغ بر 3 میلیون تن می باشد. این کارخانه در سال 1350 به بهره برداری رسیده است. کارخانه ذوب آهن در سال 1350 و جنوب غربی استان اصفهان قرار گرفته است. این صنعت توانسته نقش مهمی در شکل گیری صنایع فولادی ایران داشته باشد.

قیمت تیر آهن کارخانه ذوب آهن

محصولاتی که توسط ذوب آهن اصفهان تولید می شوند به بیشتر از 23 کشور اروپایی صادر می شوند. از جمله فرآورده های فولادی ذوب آهن اصفهان می توان به میلگرد ساده، میلگرد آجدار، نبشی، ناودانی، تیرآهن های بال نیم پهن و بال پهن موازی، ریل، شمش و تیر آهن کارخانه ذوب آهن اشاره کرد. همچنین کلاف های صنعتی با فولاد های متفاوت از جمله فولاد های صنعتی محسوب می شوند. در صورتی که به دنبال خرید تیر آهن کارخانه ذوب آهن هستید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کیفیت تیر آهن کارخانه ذوب آهن

تیر آهن کارخانه ذوب آهن به صورت شاخه ای ( بسته بندی شده با طول مشخص و سایز یکسان ) یا به صورت کلاف می باشد، هر بسته دارای حداقل 2 پلاک حاوی مشخصات محصول از جمله شماره ذوب، سایز ، طول ، زمان تولید و … می باشد. همچنین به همـراه تمامـی محصولات گـواهینـامه فنـی شامـل کلیه مشخصـات فنی از جمله ترکیـب شیمیایی ، خواص مکانیکی، شماره ذوب ، سایز محصول، تأییدیه کنترل کیفی و… عرضه می شود که با توجه به موارد مذکور امکان ردیابی محصول بصورت کامل وجود دارد.

در حال حاضر شرکت سهامی ذوب آهن یکی از بزرگترین صنایع زیربنایی و اولین تولید کننده محصولات فولادی ساختمانی در ایران به شمار می رود و محصولات خود را از جمله تیر آهن کارخانه ذوب آهن مطابق با استانداردهای منطقه ای و جهانی با استفاده از تکنولوژی های مدرن تولید و در بازار داخل و بیش از 30 کشور دنیا عرضه کرده است.