* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *تیرآهن 12 | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
تفاوت نبشی پرسی و نبشی فابریک
تفاوت نبشی پرسی و نبشی فابریک
می 13, 2022
تیرآهن 20
تیرآهن 20
می 13, 2022

تیرآهن 12

تیرآهن 12 برای اندازه بین دو بال یا اندازه دهانه آن که 12 فوت است به این نام خوانده می شود. اندازه تیرآهن 12 بر اساس معیار های جهانی مرتبط با کاربرد آن می باشد. البته شکل و اندازه های متفاوت مقاطع فولادی نورد گرم مانند تیرآهن 12، نبشی، کانال و غیره در پروژه های ساختمانی مانند ساخت و ساز کشاورزی، ساخت و ساز صنعتی، ساختمان چند طبقه مختلف است و آن ها در کارخانجات مختلف و پروژه های منازل مورد استفاده بی شماری است.

امروزه تقاضای تیرآهن 12 برای کاربرد در اسکلت های آهن در زمینه پروژه‌های ساختمانی زیادی وجود دارد که جایگزین بتن‌های سیمانی است که از نظر، استحکام بالاتر، مدت زمانی سر هم کردن کمتر، استفاده از تیرآهن 12 برای واحد های مسکونی بسیار ایده آل است. تیرآهن 12 بسیار متنوع هستند و می توان آنها را در پروژه های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار دارد. تیرآهن 12 در واقع از دو قسمت صفحه مانند به نام فلنج که به یک محور افقی به دهانه وصل می شود تشکیل شده است و در شکل کلی عمق بزرگتر از عرض آنها است که آنها را برای اجرای تیرها در جایی که استحکام باید در یک جهت باشد مناسب می کند.

ما به عنوان تامین کننده تیرآهن 12 به شما تضمین می کنیم که این تیر آهن ها طبق استانداردهای کلیدی اروپایی برای مشخصات فنی تیرهای نورد گرم I EN 10025-1، EN 10025-2 و برای ابعاد و وزن EN 10365 هستند. انواع این تیر آهن ها بر اساس با این استانداردها تولید و عرضه می شوند. البته به طور عمده تیرآهن 12به عنوان قطعات اولیه در مصارف ساخت ساختمان ها، سازه های پشتیبانی، عناصر پل، باندهای هوایی و غیره استفاده می شوند. آنها همچنین برای تقویت شفت های معدن و سایر تأسیسات زیرزمینی مورد کاربرد است و معمولاً از تیرها برای سازه های فلزی افقی برای جذب بارهای عمودی و تنش خمشی استفاده می شود. فلنج های آن نیروی انحراف زیاد را جبران می کنند.

شرکت ما به عنوان تامین کننده تیرآهن 12 با فناوری پیشرفته، تعداد زیادی محصول و طیف گسترده ای از خدمات را برای مشتریان خود فراهم می آورد و شما ، می توانید به ما اعتماد کنید تا راه حل ایده آل را برای شما پیدا کنیم. در مسیر خرید و سفارش تیرآهن 12 مطابقت دادن در خواست شما با نیازها و قطعات مورد نظر شما، حوزه تخصصی کارشناسان و مشاوران ما می باشد و در نتیجه این موضوع نقطه قوت سفارش ما است.