* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت تیرآهن هاش H | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت روز ورق سیاه
قیمت روز ورق سیاه
می 11, 2021
قیمت پروفیل قوطی 2020
قیمت پروفیل قوطی 20*20
می 11, 2021

قیمت تیرآهن هاش H

تیرآهن هاش یا همان تیرآهن بال پهن که در بازار با نماد H و IPB هم شناخته می شود، تیرآهنی است که طول بال هایش نسبت به تیرآهن معمولی بزرگتر می باشدتیرآهن هاش در دو نوع سبک و سنگین تولید و عرضه می شود.قیمت تیر آهن هاش سنگین با قیمت تیرآهن هاش H سبک بسیار تفاوت دارد .هرکدام ار از تیر آهن ها از ضخامت متفاوتی برخورداند .

قیمت تیرآهن هاش H به دلیل نوسانات ارزی مدام در حال تغییر می باشد قیمت تیرآهن هاش H یا تیرآهن بال پهن درپروژه‌های ساخت و ساز بزرگ و عظیم الجثه‌ای چون پل‌های فلزی و آسمان خراش‌ها تاثیرگذار است.تفاوت قیمت تیرآهن هاش H را می‌توان ناشی از وزن دانست.

عوامل دیگری هم هستند که می توانند بر قیمت تیرآهن هاش H تاثیر گذار باشند.قیمت تیرآهن هاش H در بازار براساس شمش فولادی تعیین می‌شود.

میزان عرضه و تقاضا، کیفیت، برند تولید کننده و شرایط سیاسی روز دنیا نیز در تغییر قیمت تیرآهن هاش H موثر هستند.قبل از خرید و اطلاع از قیمت تیرآهن هاش H شما باید بدانید که از چه سایز چه مقدار و چه نوع تیر آهن ها می خواهید استفاده کنید

برای اطلاع از قیمت تیرآهن هاش H می توانید با کارخانه ها و شرکت های فروش تیر آهن مشورت کنید .