* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت میلگرد آجدار | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت تیرآهن ذوب آهن
قیمت تیرآهن ذوب آهن
دسامبر 15, 2020
جدول وزن تیرآهن فایکو
جدول وزن تیرآهن فایکو
دسامبر 29, 2020

قیمت میلگرد آجدار

قیمت میلگرد آجدار از تمامی کارخانه‌های معتبر تولید میلگرد، از جمله ذوب‌آهن، کویر کاشان، نیشابور، میانه، بافق یزد، پرشین فولاد، آریان فولاد، فولاد امین، ظفر بناب، روهینا، آناهیتا، ابهر، امیرکبیر، فایکو، کاوه تیکمه داش، درپاد تبریز، ابرکوه، ایوان غرب، شاهرود، کرمان، همدان، زاگرس، حسن رود، آریا ذوب و قزوین، با بهترین کیفیت در گروه صنعتی آریا قابل عرضه است.

قیمت میلگرد آجدار ( آرماتور)

قیمت میلگرد آجدار در اصل قیمت تمام شده مواد تشکیل دهنده آن بعلاوه ارزش افزوده کارخانه تولید کننده آن است.قیمت مواد اولیه از جمله سنگ آهن در بازار جهانی و به همان نسبت در بازار چین (با توجه به گستردگی آهن) بر قیمت نهایی میلگرد آجدار تاثیر مستقیم میگذارد همچنین هزینه ها حمل و نقل و قیمت نفت نیز موجب بالا رفتن قیمت میلگرد آجدار می شود.

خرید و قیمت میلگرد آجدار

بسته به نوع نیازتان می‌توانید میلگرد آجدار را به 2 حالت شاخه‌ای و کلاف خریداری کنید.به خاطر داشته باشید که قیمت میلگرد آجدار نقش به سزایی در هزینه‌های تمام‌شده‌ی پروژه‌های ساخت‌وساز دارد؛ بنابراین باید از کیفیت و قیمت مناسب تولیدکننده‌ای که میلگرد را از آن می‌خرید اطمینان حاصل نمایید.
براي به هم بستن ميلگردها و عناصر غیر سازه‌ای به آن‌ها، بايد از مفتول‌های فولادی استفاده نمایید؛ بنابراین اگر اقدام به خرید میلگرد آجدار کرده‌اید، احتمالاً به سیم آرماتوربندی هم نیاز پیدا خواهید کرد.

میلگرد آجدار از قطر ۶، ۸، ۱۰ تا ۵۰ میلی متر وجود دارد . میلگرد با قطر کمتر از ۶ میلی متر را مفتول می نامند .میلگرد از قطر ۶ تا ۱۲ میلی متر جهت ساخت خاموت و از قطرهای ۱۰ تا ۵۰ میلی متر برای ساخت تیرها، ستون ها،دال و غیره استفاده می شود . وزن هر شاخه میلگرد تولید شده در کارخانه های مختلف، با سایز مشابه تولید شده در دیگر کارخانه ها متفاوت است. برخی از آن ها سبک تر و برخی سنگین تر هستند. برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار و وزن میلگرد آجدار با کارشناسان گروه صنعتی آریا تماس بگیرید . . به طور کلی میلگرد آجدار در سایزهای 8 تا 40 میلیمتر تولید می‌شود. قیمت میلگرد آجدار اندکی وابسته به سایز آن نیز می‌باشد.