* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت میلگرد بناب | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت ورق آهن
قیمت ورق آهن
دسامبر 5, 2020
قیمت تیرآهن ذوب آهن
قیمت تیرآهن ذوب آهن
دسامبر 15, 2020
قیمت میلگرد بناب

قیمت میلگرد بناب

قیمت میلگرد بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد بناب بسته به ابعاد شاخه و وزن آن متفاوت است. شرکت های فولاد بناب از جمله تولید کنندگان میلگرد هستند که این دو نوع میلگرد را تولید می کند. معمول ترین ماده ای که برای ساختن میلگرد استفاده می شود فولاد کربنی است که استفاده از فولادهای کربنی مختلف برای تولید میلگردهایی با استانداردها و گریدهای مختلف، با قیمت های متفاوت صورت می گیرد. گرید میلگرد تعیین کننده توانایی آن در برابر تنش های کششی، قبل از ایجاد تغییر شکل در آن می باشد.

قیمت میلگرد بناب و میانه

قیمت میلگرد بناب و میانه هنگام خرید به صورت عمده معمولا منجر به کاهش قیمت آن نسبت به خرید شاخه ای می شود اما عوامل مهم تری که تعیین کننده قیمت میلگرد هستند نوسانات بازار فولاد و قیمت فولاد خام است.

قیمت میلگرد بناب در بازار

قیمت میلگرد بناب درب کارخانه گاهی توانسته از لحاظ صرفه اقتصادی به صرفه باشد. معمولا این مقاطع درب کارخانه به طور استاندارد به صورت هر شاخه ۱۲ متری بارگیری خواهد شد. شما می توانید در خصوص سوالات بیشتر با کارشناسان فروش ما در آهن آریا با ما در ارتباط باشید. قیمت میلگرد بناب نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است و طرفداران بسیاری دارد.

در هیاهوی بازار چند وقت اخیر آهن و ویروس کرونا و قیمت دلار قیمت میلگرد بناب نیز تغییراتی داشته است که قالبا هم صعودی بوده است.شما می توانید قیمت میلگرد بناب را در سایت های معتبر مانند آهن آریا پیگیری کنید و به صورت روزانه از قیمت ها مطلع شوید. اما سعی کنید که حتما از سایت های معتبر این قیمت ها را پیگیری کنید و خرید خود را از این سایت ها خرید کنید تا بتوانید با بهترین قیمت میلگرد بناب را تهیه کنید.

تحلیل قیمت میلگرد بناب

به طور رسمی قیمت میلگرد بناب (شاهین بناب) که از طریق خود کارخانه اعلام می شود، معمولا بالاتر از قیمت میلگرد کارخانجات همجوار خود در استان آذربایجان شرقی است.اما در بازار با توجه رصد کارشناسان عصر آهن، قیمت میلگرد بناب پایین تر و یک مقدار متعادل تر نسبت به قیمت میلگرد کارخانجات دیگر استان معامله می گردد و این به دلیل تخفیفات بیشتری است که کارخانه بناب بر روی قیمت اعلامی خود لحاظ می کند.