* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *میلگرد ذوب آهن | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق آجدار فابریک
ورق آجدار فابریک
نوامبر 25, 2021
میلگرد ذوب آهن
تیرآهن هاش سنگین
نوامبر 25, 2021

میلگرد ذوب آهن

میلگرد ذوب آهن تغییر شکل معمولی شامل میلگرد ذوب آهن آجدار که به روش نورد سرد و میله های فولادی آجدار نورد گرم می باشد. بنابراین میلگرد ذوب آهن آجدار نورد سرد یک نوع میلگرد ذوب آهن تغییر شکل یافته است.

یکی از دلایل استفاده میلگرد ذوب آهن کیفیت مطلوب این محصول می باشد. استحکام بالا می تواند چارچوب اصلی سازه را ذخیره کند و هزینه پروژه را کاهش دهد.

پیوند بین میلگرد ذوب آهن آجدار و بتن تحت تأثیر تعدادی از پارامترها مانند استحکام سازه اطراف، وقوع ترک‌های شکافنده و تسلیم آرماتور است.

ساخت و سازهایی که نیاز به تقویت دارند، برای استفاده از میلگرد باید کاملاً هدف طراحی و عملکرد مواد جایگزین را درک کنند.

میلگردهای وارداتی و تولید داخلی بدون در نظر گرفتن انواع آنها در کیفیت های مختلفی تولید می شوند که باید بهترین نوع میلگرد ذوب آهن را انتخاب کنید.

استفاده از میلگرد ذوب آهن هزینه آرماتور را تا 30 تا 40 درصد کاهش می دهد، در نتیجه مقرون به صرفه نیز می باشند. باید این نکته را بدانید که میلگرد ذوب آهن آجدار بهتر از میلگردهای گرد معمولی هستند.

این میلگردها دارای خاصیت چسبندگی عالی هستند. از میلگرد ذوب آهن می توان برای انواع اصلی سازه های بتن مسلح استفاده کرد.

میلگرد ذوب آهن انواع مختلفی دارد که میلگرد آجدار یکی از تولیدی های این مجموعه ی بزرگ می باشد.

میلگرد ذوب آهن آجدار

میلگرد ذوب آهن آجدار دارای ویژگی های خاصی هستند که آنها را به میلگردهایی در تقویت بتن ترجیح می دهد.

ویژگی های انعطاف پذیری در درجه های مختلف میلگرد ذوب آهن متغیر می باشد.

میلگردهای آجدار به میلگردهای آجدار نورد سرد نیز گفته می شود، این یک مصالح فولادی ساختمانی است. میله های آجدار که با دنده در سه طرف در دمای معمولی نورد می شوند، می توانند استحکام کششی و کیفیت بالا را حفظ کنند.

میلگرد ذوب آهن به طور گسترده ای به عنوان میله اتصال سازه های بتنی میله فولادی و ساخت اجزای مختلف ساختمانی استفاده می شود.

میلگرد ذوب آهن با استحکام بالا و استحکام با بتن، می تواند ضمن ارتقاء فنی و کیفیت مهندسی، هزینه مواد اولیه و هزینه مهندسی را کاهش دهد.