* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق سیاه
پخش ورق سیاه
سپتامبر 13, 2021
تیرآهن هاش دست دوم
تیرآهن هاش دست دوم
سپتامبر 13, 2021

میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان
میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان جزو اولین میلگردهایی است که در این کارخانه تولید میشود. میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان از مرغوب ترین میلگرد ها با استاندارد بین المللی در بازار آهن آلات میباشد. میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان در انواع آجدار با سایزهای مختلفی تولید میشود.

میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان در استاندارد های A3 و A2 و در سایز های 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28، 32  تولید میشوند و همچنین میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل کیفیت بالا و مقاومتی که دارد همواره جزو پرطرفدارترین میلگرد ها در ساخت و ساز ها میباشد.

اگر به دنبال خرید میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان برای ساخت و ساز هستید و به دنبال یک مرکز معتبر تولید و عرضه میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان میگردید میتوانید از گروه صنعتی آریا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان تهیه کنید.

متقاضیان خرید محصولات آهنی خصوصا میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان که قصد تهیه این محصول  را برای ساخت و ساز را دارند، همواره به دنبال یک منبع معتبر و مطمئن برای خریداری میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان با بهترین و مناسبترین قیمت در بازار آهن آلات ایران هستند. جهت خرید میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان میتوانید با گروه صنعتی آریا که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد تماس بگیرید و اطلاعات لازم در مورد قیمت و نحوه فروش میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان از کارشناسان بپرسید.