* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *میلگرد کارخانه فایکو | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
خرید نبشی
خرید نبشی
آگوست 9, 2020
تیر آهن کارخانه ذوب آهن
تیر آهن کارخانه ذوب آهن
آگوست 25, 2020

میلگرد کارخانه فایکو

کارخانه فولاد البرز ایرانیان فایکو یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات فولادی است. از محصولات این شرکت می توان به میلگرد کارخانه فایکو ، ناودانی، نبشی و تیرآهن اشاره کرد.

با توجه به تنوع و افزایش شرکت های تولیدکننده، برای تشخیص میلگردهای اصل از تقلبی می توان از علامت اختصاری که روی محصول حک شده کمک گرفت. تصویر زیر علامت اختصاری کارخانه فولاد البرز ایرانیان فایکو بر روی محصولات فولادی خود است. با توجه به ویژگی های هر محصول، درصد کربن، تنش جاری، مقاومت کششی، نوع مصرف، سایز و… باید استاندارد مناسب را انتخاب کرد. هنگام خرید میلگرد کارخانه فایکو حتما به علامت اختصاری حک شده روی آن دقت داشته باشید.

قیمت میلگرد کارخانه فایکو

کارخانه فولاد البرز ایرانیان ساری یکی از برترین تولید کنندگان میلگرد کشور می باشد. این شرکت تولید کننده انواع میلگرد، نبشی و تیر آهن می باشد که هر کدام مصرف صنعتی و ساختمانی دارد. کارخانه فایکو به ریاست حسین شفیعی در سال 1393 در شهر ساری به بهره برداری رسید که ظرفیت تولید آن نزدیک به یک میلیون تن می باشد. از مهمترین مزایای فولاد فایکو ساری داشتن یک راه ریلی اختصاصی می باشد و کالاهایی که در این کارخانه بار گیری می شود به سراسر ایران منتقل می شوند. مقصد عمده محصولاتی که در کارخانه فولاد تولید می شود کشورهای عراق، ترکمنستان، گرجستان و ترکیه می باشد.

میلگرد کارخانه فایکو ساری طیف گسترده ای از تولید میلگرد کشور را در دست دارد که عمده ترین محصولات آن در ردیف A3 قرار دارد. میلگرد A3 یا آج پیچیده که به شکل مارپیچ می باشد از لحاظ سختی در رده میل گردهای نیمه سخت قرار دارند. به دلیل ترکیب زیاد کربن در موارد تشکیل دهنده اولیه جنس آن سخت می باشد و با مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است که به آن تنش گسیختگی می گویند و تنش جاری آن 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

کیفیت میلگرد کارخانه فایکو

میزان نیروی کششی که قبل از شکستگی جسم تحمل می کند، مقاومت کششی می نامند. خاصیت مقاومت کششی با عملیات سرد کاری و آلیاژ کاری می توان به آن الهام کرد که آن ترمکس می گویند، استحکام کشش در میل گرد A3 به 6000 کیلوگرم می رسد.

آخرین قیمت میلگرد کارخانه فایکو ساری را می توانید در سایت آهن پخش مشاهده کنید این کارخانه بازار فولاد شهرهای شمالی کشور را در دست دارد و به دلیل حمل و نقل راحت، کالای آن برای خرید به صرفه می باشد. اگر نیاز به خرید میلگرد با تناژ بالا دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و لیست قیمت میلگرد کارخانه فایکو ساری را بصورت عمده دریافت کنید.