* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *میلگرد کارخانه نیشابور | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
تیرآهن دست دوم
تیرآهن دست دوم
سپتامبر 24, 2020
نبشی دست دوم
نبشی دست دوم
اکتبر 6, 2020

میلگرد کارخانه نیشابور

میلگرد کارخانه نیشابور از جمله برند های بنام در بازار میلگرد است. کارخانه فولاد خراسان دو مدل میلگرد با نام های میلگرد کارخانه نیشابور آجدار و میلگرد نیشابور ساده را تولید می کند. میلگرد کارخانه نیشابور خراسان از جمله محصولات تولیدی مجتمع فولاد نیشابور خراسان است که در سال 1369فعالیت خود را آغاز کرد. مجتمع نیشابور توانست با استفاده از به کارگیری تکنولوژی جدید تولید محصولات ساختمانی خود را به 550هزارتن در سال برساند.

میلگرد کارخانه نیشابور بر اساس استاندارد ملی ۳۱۳۲ و در سه نوع میلگرد ساده ، آجدار مارپیچ و آجدار جناغی تولید می شود که در بازار با عنوان میلگرد مشهد نیز شناخته می شود. نحوه تشخیص میلگرد کارخانه نیشابور (فولاد خراسان) ،علامت اختصاری (KSC.CO) حک شده بر روی میلگرد ها می باشد.

قیمت میلگرد کارخانه نیشابور

هنگامی که تصمیم به ساخت یک بنا یا پروژه های ساختمانی را دارید ابتدا باید به استحکام و محکم بودن بنا توجه کنید. همیشه باید حوادث ناگهانی مانند زلزله و هرگونه فشار بیرونی را در نظر گرفت. بتن به تنهایی نمی تواند در ساخت بدنه اصلی ساختمان محکم باشد از این رو میلگرد به محکم نگه داشتن آن کمک می کند. قیمت محصولات فولادی و میلگرد به صورت لحظه ای اعلام می شود. با وجود نوسانات بازار و بالا و پایین شدن نرخ ارز شما می توانید قیمت میلگرد کارخانه نیشابور را از کارشناسان ما دریافت کنید . با خرید میلگرد کارخانه نیشابور از گروه صنعتی آریا واسطه ها را حذف کرده و محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید.