* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *کارخانه میلگرد فولاد زاگرس | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
تیرآهن هاش
تیرآهن هاش
می 13, 2022
میلگرد کارخانه ابهر
میلگرد کارخانه ابهر
می 13, 2022

کارخانه میلگرد فولاد زاگرس

کارخانه میلگرد فولاد زاگرس به عنوان یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان میلگردها در حوزه صنعت در طی سالیان طولانی فعالیت زیادی را در زمینه تولید داشته است و کارخانه میلگرد فولاد زاگرس با میلگردهایی که در این کارخانه تولید می شوند این تعهد را نسبت به مشتریان خود دارد که محصولات تحت کنترل مداوم متخصصان و تکنسین ها قرار می گیرند. کارخانه میلگرد فولاد زاگرس در زمینه تولید قطعات با کاربردهای خاص، خدمات مشابهی را ارائه می دهد.

آلیاژهای به کار رفته در میلگردها نقش مهمی را در صنایع مختلف خصوصا صنعت ساخت و ساز ایفا می کنند و به عبارتی می توانند به عنوان مواد اولیه کارخانه میلگرد فولاد زاگرس در این مسیر اهمیت فراوانی داشته باشند. زیرا ساخت میلگرد یک روند چند مرحله ای است و ابتدا مواد اولیه را با هم در کوره الکتریکی به مدت 8 تا 12 ساعت ذوب می کنند تا به دمای تبلور مجدد خود برسند. فولاد مذاب سپس به شکل های نیمه تمام ریخته می شود، اما می تواند به عنوان میله نیز شناخته شود. در صورت تمایل، میله های فولادی ضد زنگ می توانند از طریق نورد گرم تحت فرآیند شکل دهی قرار گیرند، جایی که به قسمت ها و اشکال مختلف دیگر تبدیل می شوند.

سپس در کارخانه میلگرد فولاد زاگرس، میلگردها را از طریق آنیل کردن تحت عملیات حرارتی قرار می دهند، جایی که فولاد گرم می شود و سپس با استفاده از روش سخت شدن در هوا سرد می شود. فولاد بسته به مدت زمانی که بگذارید سرد شود سخت یا نرم می شود. هنگامی که خنک شد، فولاد ضد زنگ رسوب زدایی می شود و در کارخانه میلگرد فولاد زاگرس گاهی با روش اسیدی شدن ضد خوردگی می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف برش داده می شود.

پردازش بیشتر میلگرد ها در کارخانه میلگرد فولاد زاگرس برای به دست آوردن نوع خاصی از پرداخت از طریق نورد گرم، نورد سرد، رسوب زدایی یا ترکیبات مختلف این فرآیندها انجام می شود. رایج ترین گریدهای مورد استفاده برای تشکیل میلگردها متفاوت می باشد و کارخانه میلگرد فولاد زاگرس به عنوان یک برند برتر در زمینه تولید و تامین میلگرد برای سفارشی سازی قطعات موجود در کارخانه فعالیت می کنیم که شما قادر خواهید بود با مشاوره متخصصان فنی کارخانه میلگرد فولاد زاگرس از مزایای خرید دز ما بهره مند باشید. برای آگاهی از قیمت میلگرد در کارخانه میلگرد فولاد زاگرس با ما تماس بگیرید.