* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *نبشی سایز 12 | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
فروش ورق کارخانه
فروش ورق کارخانه
ژوئن 25, 2022
ورق استیل
ورق استیل براق 
ژوئن 25, 2022

نبشی سایز 12

نبشی سایز 12 یک قطعه فولادی ملایم و زاویه شکل با دو قسمت عمود بر هم به شکل L است که برای ساخت نرده ها یا بعضی قفسه ها بسیار مناسب است و اغلب به عنوان پایه نرده استفاده می شود. این نبشی سایز 12 ساختار قابل اعتماد و محکمی را فراهم می کند و می تواند به طور گسترده بازیافت شود و آن را به یک انتخاب بسیار مناسب از مواد قابل بازیافت است. برای کاربردهای صنعتی نبشی سایز 12 با ابعاد دقیق مورد نیاز شما در شرکت ما موجود است و شما می توانید به سادگی طول، ضخامت و مقدار انتخابی خود را در ماشین حساب قیمت وارد کنید تا قیمت سفارش خود را روی صفحه دریافت کنید.

همچنین نبشی سایز 12 از جنس فولاد ضد زنگ جایگزین مناسبی برای آهن است و تمام استحکام و دوام مورد انتظار از فولاد را به شما ارائه می دهد. زیرا همانطور که می دانید فولاد ملایم یک ماده فولادی مقرون به صرفه با انطباق پذیری بسیار عالی است و این محصول دارای محتوای کربن پایینی است که باعث می شود فلز به راحتی کار و شکل بگیرد و یک ماده ساختمانی بسیار کاربردی به شما می دهد که به راحتی می توان آن را سوراخ کرد، برش داد و جوش داد. قطعات نبشی سایز 12 از جنس فولاد در مصارف زیادی از صنایع از ساخت لوازم خانگی گرفته تا صنایع کشاورزی و ماشین آلات سنگین مورد استفاده و استقبال هستند.

متریال اصلی نبشی سایز 12 فولاد است و از این جهت که فولاد در ترکیب منحصر به فرد شکل پذیری، استحکام و تطبیق پذیری بی نظیر است، این فلز را برای تعداد زیادی از کاربردهای ساختمانی و سازه ای مناسب می کند که در سراسر جهان برای ایجاد اجزای بزرگ و کوچک در محصولات با تکنولوژی بالا، کم تکنولوژی، روزمره و تخصصی استفاده می شود. در واقع هیچ محصول فلزی بدون استفاده از فولاد تولید، حمل و نقل یا پردازش نمی شود.

خرید نبشی سایز 12 از شرکت ما مزایای زیادی دارد مانند اینکه برش به اندازه نبشی سایز 12 به اندازه دلخواه انجام می شود، مناسب برای طیف وسیعی از کاربردهای ساختمانی است و برش به اندازه تحویل داده می شود. همچنین به آسانی حمل می شود و قوی و بادوام در عین حال بسیار کارآمد است. البته محتوای کربن نبشی سایز 12 ما کم است و آن را برای کار، سوراخ کردن، برش به اندازه و جوش آسان می کند که به طور گسترده قابل بازیافت می کند.