* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *نبشی دست دوم | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
میلگرد کارخانه نیشابور
میلگرد کارخانه نیشابور
اکتبر 6, 2020
تیر آهن کارخانه تبریز
تیر آهن کارخانه تبریز
اکتبر 6, 2020

نبشی دست دوم

یکی از مواردی که در خصوص خرید نبشی دست دوم می بایست بر آن اشراف داشت مشخصات نبشی می باشد. در این بخش منظور از مشخصات نبشی دست دوم مواردی همچون وزن نبشی و همچنین مشخصات ابعادی نبشی می باشد. در این راستا می بایست در نظر داشت نبشی از لحاظ ابعاد به دو دسته تقسیم می گردد. نبشی با بال مساوی و نبشی با بال نامساوی. همانگونه که از نام این دو محصول مشخص می گردد تفاوت عمده این دو محصول در برابر بودن اندازه بال آنها می باشد. لذا اگر نبشی دارای دو بال مساوی باشد به آن نبشی بال مساوی و اگر اندازه آن دو بال غیر مساوی باشد نبشی بال نامساوی نام می گیرد. پس در وهله اول می بایست خرید نبشی دست دوم بر اساس آگاهی لازم از نوع نبشی از لحاظ مساوی یا نامساوی بودن بال آن صورت گیرد.

ویژگی انواع نبشی دست دوم

نبشی دست دوم در ساختمان سازی ویژگی و کاربرد بیشتری دارد اما استفاده های صنعتی نیز از آن صورت میگیرد. وزن نبشی تایعی از سایز نبشی می باشد. سایز نبشی بر اساس سایز دو بال نبشی مشخص میشود به عنوان مثال نبشی با سایز 4 یعنی نبشی که اندازه بال های آن 4 سانتی متر یا 40 میلیمتر می باشد.

ویژگی های نبشی دست دوم عبارتند از :

دارای مقاومت بالا
مقرون به صرفه است
انواع نبشی و وزن متفاوت
نگهداری از نبشی بسیار آسان است
قابلیت دسترسی بالا
قابل بازیافت
کاربرد فراوان در صنعت و ساختمان سازی

زمانی که می خواهیم برای یک فعالیت ساده نبشی انتخاب کنیم می توانیم از نبشی دست دوم بهره گیریم.