* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *نبشی ضد زنگ | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
پروفیل مقاطع باز
پروفیل مقاطع باز
فوریه 10, 2020
قیمت تیرآهن
قیمت تیرآهن
فوریه 10, 2020
نبشی ضد زنگ

نبشی ضد زنگ

نبشی ضد زنگ

نبشی ضد زنگ

نبشی ضد زنگ 304 که به طور گسترده ای برای انواع پروژه های ساخت و ساز که در معرض عناصر شیمیایی ، اسیدی ، آب شیرین و آب نمک قرار دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد . عملیات جلاکاری پایانی یر روی نبشی ضد زنگ نبشی انجام نمی پذیرد . نبشی ضد زنگ قابلیت برش کاری متوسط و از قابلیت فرم دهی و ماشین کاری خوبی برخوردار می باشد . لازم به ذکر است که جوشکاری نبشی ضد زنگ نبشی آسان است .

بسته به تولید، فناوری و کاربرد، انواع مختلفی از نبشی ضد زنگ و فولادی کربنی وجود دارد.

مهم ترین مشخصه نبشی ضد زنگ مقاومت در برابر خوردگی است. در فولاد ضدزنگ، عنصر کروم نیز به آن اضافه می شود. نبشی ضد زنگ مزایای زیادی دارد که باعث شده استفاده و شهرت آن بیشتر از دیگر فولادها تبدیل شده است که می توان به مقاومت در برابر سایش و اکسایش، شکل دهی خوب، چقرمگی بالا در دمای پایین، هم چنین امکان خزش در دمای بالا دارد.

نبشی ضد زنگ 304 / 304L، یک ورق گرم ضد زنگ با گوشه های داخلی گرد است. نبشی ضد زنگ برای تمامی کاربردهای ساختمانی که به استحکام و مقاومت در برابر خوردگی بیشتری نیاز دارند ایده آل است. نبشی ضد زنگ 304 دارای یک ساختار بادوام و دانه ای است. این ویژگی ها به نبشی این امکان را می دهد که به طور گسترده برای همه نوع پروژه های تولید که در معرض عناصر شیمیایی، اسیدی، آب شیرین و محیط آب شور است استفاده شود.