* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت ورق آهن | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت ورق سیاه
قیمت ورق سیاه
نوامبر 24, 2020
قیمت میلگرد بناب
قیمت میلگرد بناب
دسامبر 5, 2020
قیمت ورق آهن

قیمت ورق آهن

قیمت ورق آهن

قیمت خرید ورق آهن

اگر قصد خرید ورق آهنی را دارید بهتر است ابتدا نوع ورقی که احتیاج دارید را با توجه به کاربرد، ضخامت و ابعاد مد نظرتان مشخص کنید. سپس قیمت ورق آهن را بررسی کرده و با توجه به تمام این اطلاعات، کارخانه و برندی را که قصد خرید از آنها را دارید انتخاب و اقدام به ثبت سفارش نمایید. همکاران ما در تمام این مراحل و اطلاع رسانی قیمت ورق آهن ، آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارش شما از کارخانه مد نظرتان هستند.

قیمت ورق آهن

قیمت ورق آهن دائم در حال تغییر بوده و شما باید حتما قبل از خرید از نوسانات و قیمت ورق آهن اطلاع حاصل کرده و سپس اقدام به خرید کنید

آخرین قیمت ورق آهن در آهن آریا

امکان دریافت آخرین قیمت ورق آهن، ورق روغن، ورق گالوانیزه، ورق سیاه از کارخانه‌های مختلف فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، هفت الماس، فولاد غرب و …. و دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع آهن‌آلات در سایت آهن آریا برای راحتی کاربران می‌باشد.

برای محاسبه ی قیمت ورق آهن ابتدا باید فرمول محاسبه ی وزن آن را بدانید. این فرمول به صورت زیر است:
وزن = چگالی آهن * طول * عرض * ضخامت
شما با داشتن طول و عرض و ضخامت ورق آهن و ضرب کردن آن در چگالی آهن که همان عدد 7.85 است به راحتی می توانید وزن آن را به دست آوردید. چگالی آهن را می توان 8 در نظر گرفت.
حالا با داشتن وزن ورق آهن می توانید قیمت ورق آهن را از 1 میلی متر تا 1000 میلی متر به راحتی محاسبه کنید.

قیمت ورق آهن معمولا به عواملی مثل ضخامت ورق، نوع ورق و همچنین ابعاد آن بستگی دارد. در چند ماه اخیر به دلیل نوسان قیمت ارز، افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی و شیوع ویروس کرونا قیمت ورق دچار نوسانات و شوک های شدیدی بوده است. لازم به ذکر است که تشدید تحریم ها و جلوگیری از ورود ورق به داخل ایران نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت ورق آهن گذاشته است.

قیمت ورق آهن با توجه به محل بارگیری، ضخامت ورق، ابعاد (طول *عرض) ورق و هم چنین نوع آن متفاوت می باشد. برای مثال ورق آهن اصفهان و تهران با هم متفاوت است و قیمت ورق آهن در تهران به دلیل اضافه شدن هزینه های باربری و انبارداری، بالاتر اعلام می شود.