* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آجدار فابریک | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
جدول وزن تیرآهن لانه زنبوری
جدول وزن تیرآهن لانه زنبوری
سپتامبر 13, 2021
میلگرد ذوب آهن
میلگرد ذوب آهن
نوامبر 25, 2021

ورق آجدار فابریک

ورق آجدار فابریک قادر به مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی شدید، از جمله طوفان تگرگ، طوفان برف، امواج گرما، طوفان هستند.‌

هزینه مناسب، دوام بالا، کارآمد، ماندگاری طولانی ورق آجدار فابریک منجر به فروش این نوع محصول شده است. دوام ورق آجدار فابریک باعث می‌شود برای پروژه‌های متفاوت و کاربردهای تجاری و صنعتی مناسب باشند.

فولاد در حال حاضر استحکام کششی بالاتری نسبت به چوب دارد. به این معنی که در برابر شکستگی تحت کشش مقاوم‌تر است. آجدار بودن ورق آجدار فابریک باعث افزایش بیشتر استحکام کششی فولاد می شود.

ورق آجدار فابریک یک اصطلاح عمومی است. به معنای هر نوع ورق فولادی است که برای استفاده در ساخت و ساز با داشتن یک سری شیارها و برآمدگی های متناوب به داخل آن تقویت می شود.

افرادی که در این صنعت هستند قیمت های متفاوتی را برای ورق آجدار فابریک ارائه می دهند. یکی از بهترین قیمت هایی که برای ورق آجدار فابریک می توانید پیدا کنید, گروه صنعتی آریا می باشد.

گروه صنعتی آریا با هدف امکان ایجاد فروش عمده آهن آلات و همچنین ورق آجدار فابریک عرصه ای را ایجاد نموده تا پروژه های مختلف با هر توان بودجه ای که د ارند بتوانند از محصولات این گروه نهایت استفاده را داشته داشته باشند.

سفارش ورق آجدار فابریک

می توانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی سفارشات شما با مشخصاتی که هنگام سفارش در اختیار ما قرار می دهید یکسان است و هیچگونه نگرانی بابت متغیر بودن سفارش خود نداشته باشید.

هر گونه سوالی که ذهن شما به آن مشغول شده را می توانید از کادر فنی ما کمک بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کاربرد ورق آجدار فابریک

ورق آجدار فابریک به دلیل ویژگی های ضد لغزشی که دارد در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در صنعت مهندسی و ساخت و ساز، ورق آجدار فابریک به طور گسترده ای در بخش ساخت و ساز برای آج پله ها، سکوها و راهروها و همچنین بخش های خودرو و کشاورزی استفاده می شود.

ورق آجدار فابریک یک ماده بسیار مقاوم است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود.