* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آجدار پرسی | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق استیل 304
ورق استیل 304
آگوست 17, 2021
نبشی فابریک
نبشی فابریک
آگوست 17, 2021

ورق آجدار پرسی

ورق های آجدار پرسی از پرکاربردترین ورق های فولاد در صنعت می باشند. شکل های قرار گرفته بر روی ورق های آجدار پرسی می توانند شطرنجی و یا به شکل لوزی باشند که بر اساس استفاده بر روی آن ها قرار می گیرند. ورق های آجدار پرسی ویژگی ها و مزیت های زیادی دارند که آن ها را نسبت به سایر ورق ها متمایز کرده است. از جمله این مزیت ها می توان به خاصیت جوش پذیری بالا و انعطاف پذیری بسیار مناسب ورق های آجدار پرسی اشاره کرد. ورق های آجدار پرسی استفاده های بسیار زیادی مانند استفاده در پله برقی، سطوح شیب دار فلزی، کف ماشین های باربری و… دارند که ارزش آن ها را چندین برابر می کند.

ورق های آجدار پرسی از نظر جنس به ورق آجدار پرسی آهنی، ورق آجدار پرسی گالوانیزه، ورق آجدار پرسی آلومینیومی و ورق آجدار پرسی استیل تقسیم می شوند. فروشگاه آهن آلات آریا با چندین سال تجربه در حوزه تهیه و توزیع انواع آهن آلات و ورق های فلزی همیشه سعی داشته بهترین کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. پس اگر قصد خرید ورق آجدار پرسی با کیفیت و قیمت مناسب را دارید با فروشگاه آریا تماس بگیرید تا متخصصان ما جهت خرید شما را راهنمایی کنند.