* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت ورق استیل | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق فولادی ضد زنگ
ورق فولادی ضد زنگ
مارس 3, 2021
فروش میلگرد
فروش میلگرد
مارس 3, 2021
قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

ورق استیل محصول نورد مسطح در نظر گرفته می شوند و از سیم پیچ می آیند. ورق استیل کاربردهای ساختاری بسیاری مانند ساخت لوازم خانگی و صنعت خودرو دارند. آنها بطور خاص نازک و مسطح تشکیل شده اند تا مناطق وسیعی را پوشش دهند و برش ورق استیل را به هر اندازه و شکلی آسان کند. ورق ها در صنایع مختلف برای تعمیر و نگهداری استفاده می شوند و همچنین قیمت ورق استیل بسیار مناسب و ضخامت آنها معمولاً کمتر از 16/3 است. ورق در Gauges اندازه گیری می شود.

ورق در فولاد نورد گرم و سرد ، گالوانیزه ، آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، برنج و مس موجود است. می توان آن را بصورت آنلاین و با بهترین قیمت ورق استیل خریداری کنید . همچنین می توان آن را به مشخصات دقیق شما برش داد.

برای اطلاع از درجه ها و اندازه های استاندارد و قیمت ورق استیل با کارشناسان آهن آریا تماس بگیرید .

ورق استیل دارای خصوصیات مکانیکی مشابه فلز پایه هستند. بنابراین ، ورق استیل دارای مقاومت کششی و دوام بالایی مناسب برای استفاده در سازه ها و ماشین آلات هستند. به همین نسبت قیمت ورق استیل متفاوت می باشد . در عین حال ، ورقهای مس معمولاً به عنوان یک لایه تزئینی در ساختمانهای مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

اندازه های استاندارد ورق استیل

اندازه گیری های استاندارد هم به اندازه ورق و هم به ضخامت اعمال می شود. در حالی که دستیابی به اندازه های بزرگ ورق از طریق جوشکاری چند راه حل دارد ، اما واقعاً نمی توانید از جدول های ضخامت عبور کنید. قیمت ورق استیل نیز با توجه به ضخامت متغیر می باشد .