* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق رنگی طرح سفال | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت روز نبشی و قوطی
قیمت روز نبشی و قوطی
ژوئن 27, 2021
ورق استیل 304
ورق استیل 304
آگوست 17, 2021

ورق رنگی طرح سفال

ورق رنگی طرح سفال از طیف وسیعی از مواد تولید می شوند که هرکدام به دلیل ویژگی ها و کاربردهای مختلف در انواع مختلف سقف ها شناخته می شوند. انتخاب ورق رنگی طرح سفال مناسب می تواند طول عمر و دوام سقف شما را افزایش دهد. انواع مختلف ورق رنگی طرح سفال با مجموعه موافقان و مخالفان منحصر به فرد خود همراه هستند. هر نوع نیازهای مختلف را برآورده می کند. سقف شما فقط به اندازه موادی که در آن قرار دارد محکم است. سطح حفاظتی که سقف شما دریافت می کند در نهایت به ترکیب هوشمندانه ای از مواد مختلف بستگی دارد که با هم کار می کنند تا حداکثر عملکرد را ارائه دهند. سقف مخصوص گاراژ ، سوله یا ساختمان دیگری کاملاً باشد ، ورق رنگی طرح سفال برای محافظت از سقف در برابر آب و هوای سخت بسیار حیاتی هستند.

ورق رنگی طرح سفال به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کنند ، و از مولفه های آسیب پذیر بیشتر در برابر وزش باد ، طوفان های سیل آسا ، برف و تگرگ محافظت می کنند. به علاوه ، به لطف پیشرفت های مختلف فن آوری ، ورق رنگی طرح سفال دارای طیف باورنکردنی از ویژگی ها و عملکردها هستند و از هر نوع اندازه ای در دسترس هستند. تنها چیزی که باید بدانید این است که کدام ورق رنگی طرح سفال مناسب ساختمانی است که در آن کار می کنید. انواع مختلفی از ورق های سقف وجود دارد که هر کدام دارای ترکیب ، مزایا و کاربردهای منحصر به فردی هستند .

ورق رنگی طرح سفال فلزی

ورق رنگی طرح سفال فلزی یک گزینه محبوب هستند زیرا دارای ویژگی های عایق بندی بسیار خوبی هستند. آنها از روی ، آلومینیوم ، مس و قلع ساخته شده اند. سقف فلزی مزایای بسیاری از جمله توانایی مقاومت در برابر تقریباً هر نوع شرایط آب و هوایی را فراهم می کند. پوشش ورق رنگی طرح سفال فلزی دارای رنگها و رنگهای مختلفی از جمله نمای شیکرهای طبیعی سرو یا سنگ است. مقاومت در برابر آتش و توانایی مقاومت در برابر طوفان بدون آسیب دیدگی بیشتر است. این ورق ها را می توان در ساختمان های باغ ، گاراژها ، روکش های خانگی و سقف های صنعتی استفاده کرد.

ورق رنگی طرح سفال فلزی روکش دار

پوشش سقف ورق رنگی طرح سفال فلزی به عنوان یک ماده ساختمانی پوشش دهنده با “یک لایه محافظ” برای ارائه چندین مزیت عملی و زیبایی عمل می کند. آنها از آلومینیوم یا فولاد تشکیل شده اند. ورق رنگی طرح سفال سقف مصالح ساختمانی داخلی را از عناصر خشن محافظت می کند و پایداری مکانیکی سازه را افزایش می دهد. روکش از تغییرات دما ، باد ، جذب آب ، نور خورشید و آلودگی محافظت می کند ، همه اینها می تواند به یکپارچگی سازه ساختمان و زیبایی آن آسیب برساند. از این ورق ها در ساختمانهای ذخیره سازی استفاده می شود.