* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق رنگی گالوانیزه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت میلگرد
قیمت میلگرد
مارس 2, 2020
جدول سایز تیر آهن
جدول سایز تیر آهن
مارس 2, 2020

ورق رنگی گالوانیزه

ورق رنگی گالوانیزه در رنگهای متنوع از ضخامت 0.18 میل تا 0/7 میلیمتر در بازار موجود می باشد. ورق های رنگی بیشتر جهت پوشش سقف شیروانی و همچنین نمای خارجی ساختمان ها و صنایعی نظیر خودروسازی، یخچال سازی و غیره بکار می رود.

تولید ورق رنگی گالوانیزه به منظور تزئین باشد، پرداخت و پوشش روی آن اهمیت دارد. در صورتی که رنگ آمیزی آن به منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی باشد میزان زنگ زدگی ورق رنگی گالوانیزه و کنده شدن رنگ در نواحی آسیب دیده به حداقل خواهد رسید. فولاد کم کربن باید رنگ آمیزی شود اما در خصوص ورق گالوانیزه ضرورتی ندارد.

لایه های رنگ آستر باید به گونه ای انتخاب شوند که نسبت به محیطی که ورق در آن قرار می گیرد مقاوم باشند. لایه آستر به محیطی که ورق در آن رنگ کاری می شود نیز بستگی دارد. آستری که روی ورق فولادی بدون پوشش زده می شود با آستری که روی ورق رنگی گالوانیزه زده می شود متفاوت است.

محیطی که در مجاورت ورق و رنگ قرار دارد و نوع کاربرد ورق از جمله عوامل مهمی هستند که سیستم رنگ آمیزی را تعیین می کنند. قبل از رنگ کردن ورق گالوانیزه رنگی باید میزان سازگاری رنگ انتخابی با ورق رنگی و چسبندگی آن را بررسی کرد.

ورق گالوانیزه رنگی و ورق گالوانیزه رنگی شیروانی 2 تا از پر مصرف ترین ورق های گالوانیزه می باشند. ورق گالوانیزه رنگی به دو صورت کوره ای و یا با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است و دارای ویژگی هایی از قبیل زیبایی خاص ، مقاومت بالا در برابرخوردگی و فرم پذیری بسیار خوب میباشد.

قیمت ورق رنگی و ورق گالوانیزه رنگی در ضخامت‌ها و عرض‌های مختلف (میلی‌متر) قابل عرضه است. همچنین در رنگ‌های متنوع از جمله پرتغالی، سفید یخچالی، قرمز، نارنجی، آبی، قهوه‌ای سوخته، سفالی، صورتی، بنفش، قرمز، نقره‌ای و کرم قابل سفارش است. ورق رنگی به صورت رول، تحویل در کارخانه، بنگاه تهران و بندر عباس قابل ارائه هستند.