* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت روز ورق سیاه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت میلگرد استیل
قیمت میلگرد استیل
می 2, 2021
قیمت تیرآهن هاش H
قیمت تیرآهن هاش H
می 11, 2021

قیمت روز ورق سیاه

ورق سیاه همان ورق گالوانیزه گرم است که از دو نوع فولاد A36 و A1011 تولید می شود. ورق سیاه در دمای بالا تولید می گردد، در این فرآیند تختال تا رسیدن به دمای 1280درجه داخل کوره قرار می گیرد. پس از آن از کوره خارج شده و از بین چند غلطک عبور داده می شود. قیمت روز ورق سیاه به دلیل تقاضای بالایی که دارد تأثیر مستقیمی بر بازار فولاد می‌گذارد.

این تاثیرگذاری به این دلیل است که:

ورق سیاه به دلیل تولید از طریق فرآیند نورد گرم، قیمت پایین‌تری نسبت به انواع مشابه خود دارد. همین موضوع باعث می‌شود ورق سیاه برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا انتخاب مناسبی باشد و تقاضا بالایی در بازار فولاد داشته باشد و قیمت روز ورق سیاه از اهمیت بالایی برخوردار باشد.قیمت روز ورق سیاه تولیدی توسط کارخانه ها تعییت می شود .

همانطور که گفته شد قیمت روز ورق سیاه با توجه به حجم تقاضا و مصرف آن در صنایع مختلف همیشه از گزینه های مورد توجه متقاضیان آهن آلات در بازار فروش آهن می باشد. و همواره مشتریان به دنبال خرید ورق آهن با مناسب ترین قیمت هستند.

مواردی که بر قیمت روز ورق سیاه تاثیر گذار است عبارت اند از :فرمول کلی قیمت آهن الات /قیمت مواد اولیه/قیمت هزینه های سوخت و انرژی و…….با علم و بررسی موارد فوق که گفته شد .

میتوان پیش بینی قیمت روز ورق سیاه را تا حدود زیاد نزدیک به واقعیت حدس زد.لیست قیمت روز ورق سیاه کارخانه ها و همچنین بارهای وارداتی را میتوانید به صورت روزانه از سایت ها ی فروش آهن دریافت نمایید.به دلیل نوسانات ارزی و تحولات منطقه ای قیمت روز ورق سیاه مدام در حال تغیر بوده و قیمت آن مرتب عوض می شود.

قیمت روز ورق سیاه همانطور که مطرح شد به عوامل گوناگونی بستگی دارد، که یکی از این عوامل ضخامت ورق سیاه است .قیمت روز ورق سیاه 1میل به نسبتا ارزان تر سایر ضخامت های موجود در بازارفروش این محصول می باشد. و به ترتیب ورق سیاه های 2 میل 3 میل و 4 میل قیمت بالاتری دارند .شما می توانید برای خرید واطلاع ازآخرین وضعیت قیمت روز ورق سیاه به سایت های کارخانه ها سر بزنید و خریی مطمئن انجام دهید .