* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آهن سیاه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق استیل دکوراتیو
ورق استیل دکوراتیو
مارس 17, 2021
فروش ورق سیاه
مارس 30, 2021

ورق آهن سیاه

قیمت پخش ورق سیاه

مرکز پخش ورق فولاد مبارکه ورق سیاه ورق گالوانیزه

لیست قیمت ورق آهن سیاه : بازرگانی آهن آریا در سال 1392 با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ها جهت حمایت از تولید داخلی ورق آهن سیاه برآن شد ؛ تا با معرفی خود به اکثر کارخانه‌های معتبر داخلی از جمله فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد اکسین اهواز ، فولاد سبا و همچنین ورق آهن سیاه فولاد کاویان ،عاملیت مجاز فروش ورق سیاه ورق نورد گرم و نورد سرد بر عهده بگیرد . همچنین محصولات ورق آهن سیاه این شرکت ها را به طور مستقیم و به قیمت تعیین شده کارخانه و پایین تر در اختیار شما همکاران و همچنین تولید کنندگان محترم قرار دهد.

قیمت ورق آهن سیاه

ورق آهنی یکی از پر کاربردترین نوع آهن آلات در صنعت، تولید و ساختمان سازی محسوب می شود. انواع مختلف ورق آهن سیاه شامل ورق سیاه، ورق رنگی، ورق گالوانیزه، ورق آهن سیاه آجدار و ورق روغنی می باشد. قیمت انواع ورق آهن سیاه را می توانید به صورت روزانه در سایت آهن آریا مشاهده کنید.

ورق آهن سیاه یکی از پرکاربردترین نوع ورق در بازار آهن محسوب می شود. ورق سیاه جزء ورق هایی است که به روش نورد گرم تولید می‌شوند و دارای ضخامت های مختلف است. ورق آهن سیاه از ضخامت ۲ تا ۱۵ میل به صورت رول و شیت در بازار به فروش می‌رسد. ورق آهن سیاه با ضخامت بیشتر از ۱۵ میل فقط به صورت شیت در بازار به فروش می سد.

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت ورق آهن سیاه تأثیر می‌گذارد، استاندارد تولید آن است. استاندارد یا معیار کیفیت ورق، st است که از عدد ۳۳ تا ۵۲ متغیر است و بالا رفتن عدد st به معنای کمتر شدن انعطاف ورق است. St37 از نظر انعطاف در حد متوسط قرار دارد و بیشترین کاربرد را در ساختمان سازی دارد.