* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق سیاه فولاد مبارکه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق کرکره گالوانیزه
ورق کرکره گالوانیزه
ژوئن 27, 2021
فروش ناودانی تبریز
فروش ناودانی تبریز
ژوئن 27, 2021

ورق سیاه فولاد مبارکه

گروه صنعتی آهن آریا ورق سیاه فولاد مبارکه را در عرض های 36 “، 48” و 60 “و طول های 96” ، 120 “و 144” انبار می کنیم. خدمات فلزی ما شامل گزینه های ورق و صفحه برش خورده به اندازه متناسب با مشخصات دقیق شما است.اگر مطمئن نیستید کدام نوع ورق سیاه فولاد مبارکه یا محصول ورق فولادی نیاز دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید .

ورق سیاه فولاد مبارکه اغلب با گزینه های ورق سرد یا نورد گرم تولید می شود. ورق فولاد نورد گرم ورق و ورق فولاد نورد گرم سطح نسبت به فولاد و ورق نورد سرد را فراهم می کند. هنگام گالوانیزه نیز به طور منظم در کاربردهایی که مقاومت در برابر خوردگی دارند استفاده می شود یک ضرورت است. ورق سیاه فولاد مبارکه با مقاومت بالا و بسیار شکل پذیر نیز به راحتی قابل حفاری ، شکل گیری و جوشکاری است. ورق سیاه فولاد مبارکه نورد گرم به صورت استاندارد نورد گرم یا به صورت P & O نورد گرم در دسترس است. مشخصات ورق سیاه فولاد مبارکه گرم مشترک شامل HR A36 است ، HR A1011 و HR A1018 ورق های ورق فولادی نورد گرم و صفحه صفحات نورد گرم از شمش های بزرگ و نورد بزرگ استفاده می کند ، که نه تنها بهره وری تولید را بهبود می بخشد ، بلکه شرایطی را برای افزایش سرعت نورد و دستیابی به روند نورد مداوم و خودکار ایجاد می کند.

برخی از مزایای دیگر مرتبط با ورق سیاه فولاد مبارکه نورد گرم عبارتند از: افزایش قابلیت انعطاف پذیری کاربردهای بسیار زیاد ارزان تر از نورد سرد نرخ بالای تولید ورق سیاه فولاد مبارکه نورد سرد ورق فولاد نورد سرد ، اساساً فولاد نورد گرم است که برای افزایش مقاومت و استحکام آن بیشتر پردازش شده است – نسبت وزن به وزن. به طور کلی ، ورق سیاه فولاد مبارکه نورد سرد می تواند تحمل سخت تری نسبت به نورد گرم هنگام ماشینکاری یا ساخت دیگر داشته باشد و سطح کلی بهتری را فراهم می کند. در نورد سرد ، ورق سیاه فولاد مبارکه در دمای اتاق خنک می شود (پس از نورد گرم) ، اگرچه “فولاد نورد سرد” نوع خاصی از فولاد است ، این اصطلاح اغلب به معنای انواع مواد فولادی کربن است.

مشخصات عمومی برای ورق سیاه فولاد مبارکه CR شامل ASTM A653 ، ASTM A879 CQ ، ASTM A1008 و CQ SAE 1008. ورق سیاه فولاد مبارکا تفاوت بین ورق فولاد و ورق فولاد در اندازه گیری یا ضخامت آنها است. ضخامت فلز صفحات شامل ورق سیاه فولاد مبارکه است که 5 میلی متر یا ضخیم تر است. ورق استیل اغلب به دلیل قابلیت انعطاف پذیری پایین در نگهداری یا سازه مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای ورق سیاه فولاد مبارکه می توان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت در برابر خوردگی دوام نسبت مقاومت به وزن برنامه های کاربردی برای ورق سیاه فولاد مبارکه و ورق های فولادی با دوام ، سازگار بودن و کار با آن از ورق و ورق سیاه فولاد مبارکه می توان برای ایجاد تنوع گسترده ای از محصولات و ساختارها استفاده کرد.

برنامه های معمول برای ورق سیاه فولاد مبارکه عبارتند از: ساختمان و ساخت وسایل نقلیه و حمل و نقل کانتینرهای حمل و نقل بام وسایل تجهیزات سنگین سفارش ورق های فلزی و ورق های فلزی در سراسر ایران

موجودی ورق سیاه فولاد مبارکه ما را بررسی کنید. ما تحویل سریع را در سراسر ایران ارائه می دهیم. درخواست پیشنهاد یا با تامین کننده فلز صنعتی برای ورق سیاه فولاد مبارکه و ورق فولادی با کیفیت بالا تماس بگیرید.