* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق ضد زنگ | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت میلگرد تهران
قیمت میلگرد تهران
می 11, 2021
ورق کرکره گالوانیزه
ورق کرکره گالوانیزه
ژوئن 27, 2021

ورق ضد زنگ

گروه صنعتی آهن آریا ورق ضد زنگ را در ورق های 304 / 304L ، 304 درجه مستقیم ، 316 / 316L و 321 دارا می باشد . این گریدها بخشی از خانواده ضد زنگ آستنیتی هستند. ورق فولادی ضد زنگ آستنیتی یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین نوع فولاد است. در حالی که صفحات و ورق ضد زنگ 304L مقاومت در برابر خوردگی بسیار خوبی دارند ، صفحات 316 / 316L دارای محتوای نیکل بیشتری نسبت به ورقهای SS 304 و 304L هستند که مقاومت در برابر خوردگی را حتی به خصوص در کاربردهای دریایی بهتر می کنند.

ورق ضد زنگ انتخاب خوبی برای کاربردهایی است که در آن گرما مطرح است. از 321 می توان در برنامه هایی با دمای 900 درجه سانتیگراد استفاده کرد که در آن 304 لیتر به طور معمول تا 500 درجه سانتی گراد استفاده می شود.

کاربرد ورق فولادی ضد زنگ

پردازش و جابجایی مواد غذایی مبدلهای حرارتی مخازن فرآیند شیمیایی نوار نقاله معماری دریایی تجهیزات دارویی ورق ضد زنگ به راحتی فولاد کربن معمولی لکه دار ، خورنده و زنگ زده نمی شود و مقاومت و ضربه بالایی را در کنار جذابیت زیبایی ایجاد می کند. این ماده همچنین دارای کیفیت ضد باکتری است و به راحتی تمیز و تمیز می شود. ورق ضد زنگ و ورق فولاد ضد زنگ هر دو یک راه حل مناسب برای کاربردهایی هستند که به فلز با دوام و با کیفیت ضد اکسیداسیون نیاز دارند.

درک تفاوت بین ورق ها و ورق های ضد زنگ در حالی که ورق ها و صفحات ضد زنگ مانند یک محصول مشابه هستند ، در ضخامت و دوام متفاوت هستند. ورقهای فولاد ضد زنگ نازک تر ، معمولاً ضخامت آنها کمتر از 6 میلی متر است و برای مصارف سبک مسکونی و معماری یا مواردی که به ماندگاری چندانی نیاز ندارند ، استفاده می شود.

صفحات SS دارای ضخامت 6 میلی متر یا بیشتر هستند و مقاومت کششی و دوام لازم برای مخازن ذخیره سازی و سایر کاربردهای سنگین را فراهم می کنند. با مشاهده اندازه گیری می توانید به سرعت تفاوت را تعیین کنید: هرچه اندازه گیری بالاتر باشد ، فلز نازک تر است. برنامه های ورق و ورق فولاد ضد زنگ ورق فولادی ضد زنگ و صفحه SS یک محلول برای نگهداری ، مقاومت در برابر خوردگی برای کاربردهای مختلف صنعتی را ارائه می دهد. برخی از موارد معمول استفاده از فولاد ضد زنگ عبارتند از: با این حال ، چند تفاوت جزئی بین دو درجه آلیاژ وجود دارد که شما باید قبل از انتخاب یک ماده برای پروژه خود در نظر بگیرید.

فولاد ضد زنگ درجه 304

فولاد ضد زنگ درجه 304 دارای مقدار زیادی نیکل و کروم است که مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی ایجاد می کند. فولاد ضد زنگ 304 همچنین غیر مغناطیسی است ، شکل پذیری عالی دارد و ساخت آن آسان است ، و این گزینه ای عالی برای طیف گسترده ای از کاربردهای سبک و کاربردهای عمومی است.

فولاد ضد زنگ درجه 316

فولاد ضد زنگ درجه 316 همچنین دارای مقدار زیادی نیکل و کروم است ، اما مولیبدن اضافی مقاومت در برابر خوردگی را خصوصاً در برابر کلریدها یا مواد کلر شده بیشتر بهبود می بخشد. این ویژگی ها ورق و ورق فولاد ضد زنگ درجه 316 را به گزینه ای ایده آل برای کاربردهای پزشکی ، محیط های دریایی ، تصفیه یا فرآوری شیمیایی و سایر محیط های بسیار خورنده تبدیل می کند.ورق های فولادی ضد زنگ و ورق های فولاد ضد زنگ در انواع آلیاژها ، ضخامت ها و ضخامت ها و طول های مختلف برای کاربردهای صنعتی منحصر به فرد

برای تامین نیازهای ورق و ورق از جنس استنلس استیل فلز صنعتی و تامین فلزات صنعتی ، امروز فلزات صنعتی و فلزات استاندارد و خاص را در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها تهیه کنید برای رفع نیازهای شما ما همچنین خدمات فلزی از جمله برش ، اره ، شیار ، برش ، نخ و سایر موارد را برای پروژه های با هر اندازه ارائه می دهیم.برای خرید آنلاین جستجو کنید تا درخواست قیمت ورق فولادی ضد زنگ دهید یا برای بحث در مورد نیازهای فلزی خود با ما تماس بگیرید.