* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *پروفیل در و پنجره | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
پروفیل آهن
پروفیل آهن
جولای 7, 2020
ورق پانچ
ورق پانچ
جولای 7, 2020

پروفیل در و پنجره

در یک دسته بندی می توان پروفیل ها را به دو دسته باز و بسته طبقه بندی نمود، پروفیل های باز شامل انواع تیرآهن، نبشی و میلگرد بوده و پروفیل های بسته شامل قوطی و انواع پروفیل در و پنجره می باشد. به طور عامیانه به محصولات دسته دوم، پروفیل گفته می شود. پروفیل درب و پنجره برای چارچوب درب ها مورد استفاده قرار می گیرند و از جنس چوب، mdf و قاب اطراف پنجره در نمای بیرون ساختمان است. پروفیل های Z نیز معمولا در سقف سالن های بزرگ مانند سوله، سالن ورزشی، انبار و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

عمده کاربرد پروفیل در و پنجره در ساخت در و پنجره های آهنی می باشد. پروفیل در و پنجره در مقاطع کوچک مربع و مستطیل معمولا برای در و پنجره منازل، کنار راه پله ها و نرده کشی اطراف دیوارها و زمین های حصار کشی شده نیز مورد استفاده قرار می گیرند.پروفیل در و پنجره که بعد و ضخامت متنوعی دارند برای چارچوب درب استفاده می شوند و از جنس های چوب ، ام دی اف و قاب اطراف پنجره در نمای بیرون ساختمان است.

پروفیل در و پنجره به صورت مربع و مستطیل تولید شده و در مقاطع کوچک از آن جهت نرده های فلزی برای در و پنجره ها، راه پله، نرده کشی دیوارهای کارخانه، پیاده روها و خیابان ها استفاده می شود. پروفیل در و پنجره در اتصالات در و پنجره بیشتر به کار رفته و در مقابل فشار و ضربه مقاوم است و به همین دلیل در پنجره های دوجداره بسیار کاربرد دارد.