* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *فروش ورق آهن | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
جدول وزن نبشی
جدول وزن نبشی
ژوئن 25, 2022
فروش ورق کارخانه
فروش ورق کارخانه
ژوئن 25, 2022

فروش ورق آهن

ورق آهن قطعه ای است که برای تعریف نوع فلز با توجه به ضخامت آن استفاده می شود و در حالی که ورق فلز کمتر از 3 میلی متر ضخامت دارد، برخی از آن ها با طبقه بندی هایی مانند صفحه، روکش، فویل و موارد دیگر اشتباه گرفته می شوند، اما نیازی به این نیست زیرا بیشتر ما از عباراتی مانند صفحه و ورق در مورد فلزات محصول استفاده می کنیم که فروش ورق آهن در شرکت ما با اطمینان از کیفیت آن اتفاق می افتد. قیمت فروش ورق آهن، ضخامت کالا مشخص می کند که در کدام گروه قرار می گیرد یا مربوط به آن است و برای تمام سفارشات، ما گزارش بازرسی تمام ابعاد را در صورت درخواست ارائه می دهیم. این بررسی در مورد فروش ورق آهن شامل مواردی است که تعداد قطعات، ابعاد بحرانی، رزوه ها و تلرانس ها، ضخامت ها و عمق ها، ظاهر قطعه و غیره را در برمی گیرد.

اطمینان از اینکه در روند فروش ورق آهن و قطعاتی که تولید می کنیم از بالاترین کیفیت برخوردار هستند بسیار مهم است و ما در مورد غیرقابل پیش بینی بودن می دانیم که بنابراین، ما مطمئن می شویم که در طول فرآیند بسته بندی، خطر را برای قطعات کاهش می دهیم. شرکت ما در طول فرآیند فروش ورق آهن و بسته بندی آن و تحویل به مشتری این اطمینان را می دهد که ما با کیفیت ترین و زیباترین قطعات را به شما تحویل می دهیم.

در فروش ورق آهن، مهم است که موادی که روی آنها کار می شود همیشه در موقعیت مناسب قرار گیرند و با سیستم بازرسی در محل، موقعیت ها به طور خودکار بررسی می شوند و تنظیمات بر این اساس انجام می شود. استفاده از سیستم بازرسی در حین فروش ورق آهن در محل به جلوگیری از مشکلات در مراحل اولیه کمک می کند و در هزینه و زمان صرفه جویی می کند و کنترل کیفیت در این فرآیند به خوبی انجام می شود.

شرکت ما در حال حاضر در روند فروش ورق آهن، بزرگترین موجودی های ورق فولادی سازه ای را در کشور دارد و ورق آهن دارای یک سطح صاف است که مقاومت خوبی در برابر خمش در هر جهت ایجاد می کنند. فروش ورق آهن که یکی از رایج ترین اشکال فولادی سازه ای هستند و در انواع سازه ها و سازه ها کاربرد فراوانی دارند و ما همچنین اندازه های زیادی از ورق های گالوانیزه و همچنین قطعات فولادی ضد زنگ را موجود داریم.