* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق استیل براق  | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
نبشی سایز 12
نبشی سایز 12
ژوئن 25, 2022
وزن نبشی پرسی
جدول وزن نبشی پرسی
ژوئن 25, 2022

ورق استیل براق 

ورق استیل براق یک ورق فلزی است که در کارخانه تولید قطعات صنعتی براساس یک فرآیند صنعتی به شکل قطعات نازک و مسطح در می آید و ورق استیل براق یکی از اشکال اساسی مورد استفاده در فلز کاری است و می توان آن را به اشکال مختلف برش داد و خم کرد زیرا در صنایع مختلفی مانند ساخت خودرو و حتی ساخت لوازم خانگی بسیار کاربردی است. درجه ضخامت ورق استیل براق ممکن است به شکل های مختلفی عرضه شود و به ورق های بسیار نازک فویل یا برگ نیز گفته می شود اما به ورق های  ضخیم تر از 6 میلی متر ورق استیل براق، فولاد صفحه ای و یا فولاد ساختاری نیز می گویند به همین جهت باید در هنگام خرید کاربرد آن را در نظر داشت.

ورق استیل براق به صورت قطعات مسطح یا نوارهای حلقه دار قابل عرضه است و به همین دلیل سیم پیچ ها با عبور دادن یک ورق فلزی پیوسته از طریق یک رول شکاف آن ساخته می شوند و حتی در بیشتر نقاط جهان، ضخامت ورق استیل براق بر اساس میلی متر تعیین می شود. در کشور ما ضخامت ورق استیل براق با استفاده از یک وسیله اندازه گیری به نام گیج صورت می گیرد و در اینجا هرچه عدد گیج بزرگتر باشد، فلز نازکتر است. به عبارت ساده تر ورق استیل براق فولادی که در بیشتر صنایع سنگین استفاده می شود از گیج 30 تا گیج حدود 7 تغییر می کند و گیج بین فلزات آهنی و فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم یا مس مختلف است.

در تولید ورق استیل براق فلزات مختلفی وجود دارد که می توان آنها را به شکل ورق درآورد که از میان آن ها می توان آلومینیوم،  برنج، مس، فولاد، و غیره را نام برد که د بخش های مختلفی از جمله ساخت وسایل تزیینی نیز با فلز نقره و طلا و غیره کاربرد دارند. همانطور که در پیشتر گفتیم  از ورق های استیل همچنین در بدنه خودرو و کامیون و بدنه و بال هواپیما، میزهای پزشکی و بسیاری کاربردهای دیگر استفاده می شود زیرا ورق استیل براق و سایر مواد با نفوذپذیری مغناطیسی بالا و هسته درونی فولادی چند لایه در ماشین های کاربرد الکتریکی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

ورق استیل براق از جمله قطعات فلزی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد و قیمت آن نیز بسته به شرایط اقتصادی و نوسانات ارز دارای اختلافات زیادی می باشد اما به دلیل مصرف زیاد ورق استیل براق در زندگی روزمره فراوانی آن در بازار قابل دسترس است. برای سفارش و آگاهی از قیمت  ورق استیل براق با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.