* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *فروش نبشی آهن | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
فروش پروفیل آهن
فروش پروفیل آهن
آوریل 27, 2020
قیمت روز تیرآهن
قیمت روز تیرآهن
می 6, 2020

فروش نبشی آهن

فروش نبشی آهن است که سطح مقطع آن بصورت دو ضلع عمود برهم بوده و یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی به شمار می رود که به صورت مرکب و تنها در پروژه های عمرانی, ساختمانی و نیز فروش نبشی آهن صنعتی استفاده می گردد. فروش نبشی آهن با ۲ مشخصه « اندازه بال ها »و «ضخامت »شناخته می شود.

فروش نبشی آهن از لحاظ نوع تولید به دو نوع تقسیم می شوند:

فروش نبشی آهن پرسی : این نبشی را از یک ورق با طول ۶ متر که از وسط عرض ورق خم شده است می سازند وبه آن شکل می دهند این بدین معنی است که ماهیت اولیه این مقطع از ورق فولادی است.

فروش نبشی آهن فابریک: این نوع نبشی ازهمان ابتدای فرآیند تولید به شکل نبشی از خط تولید خارج می گردد .

مشخصات فنی انواع نبشی آهن

نبشـی ها از لحاظ نوع ظاهری به دونوع تقسیم می شوند که با توجه به ظاهر آن می توان متوجه تفاوت آنها شد.

فروش نبشی آهن بال مساوی

فروش نبشی آهن بال نامساوی

فروش نبشی آهن بال مساوی

همانگونه که از اسمش مشخص است پروفیل هایی که دو بال قائم آن ها یکسان و همراه با حرف ال تنها (L ) یک عدد درج شده باشد فروش نبشی آهن پروفیل بال مساوی گویند. فروش نبشی آهن بعنوان مثال علامت L300 نشان دهنده پروفیل با بال مساوی و سایز ۳۰۰ میلیمتر می باشد.

فروش نبشی آهن بال نامساوی

فروش نبشی آهن در برخی موارد امکان استفاده از پروفیل با بال مساوی وجود ندارد به همین دلیل از نوع نامساوی آن استفاده می گردد. این نوع محصول با استاندارد های ST37 و ST52, ST44 در بازار موجود می باشد فروش نبشی آهن که در نقشه ی ساختمان با درج سایز هر دو بال در کنار حرف L مشخص می شود. فروش نبشی آهن بعنوان مثال L 300*200 نشان دهنده پروفیل با دو بال به اندازه های ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیمتر می باشد.