* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت ورق روغنی | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق سیاه
ورق سیاه
ژوئن 21, 2020
پروفیل آهن
پروفیل آهن
جولای 7, 2020
قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی : ورق روغنی، ورقی است که طی فرآیند نورد سرد تولید می شود و نامگذاری آن به دلیل ظاهر درخشان و براق این ورق است. روغن کاری ورق پس از اتمام مراحل نورد آن انجام می گیرد تا بدین وسیله مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی بالا رود. ورق روغنی ظاهر یکدست و کیفیت بالایی دارد، از این رو در تولید محصولاتی که ورق در ظاهر آنها دیده می شود، انتخاب آنها نسبت به ورق سیاه در ارجحیت قرار دارد. در صورت نیاز به ساخت ورق گالوانیزه، متریال پایه مورد نیاز شما ورق روغنی می باشد.

قیمت روز ورق روغنی

قیمت ورق روغنی بسته به ویژگی ها و خصوصیات آن متفاوت است. تولید کننده ورق نیز در کیفیت و در نتیجه قیمت ورق روغنی تاثیر گذار است، یعنی قیمت ورق روغنی از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر متفاوت است. از واحدهای صنعتی تولید کننده ورق روغنی می توان از فولاد مبارکه، مجموعه هفت الماس، فولاد غرب، فولاد درخشان و … و همچنین اقلام وارداتی از کشورهای چین، کره، هند، روس و قزاق نام برد.

می توانید قیمت ورق روغنی و انواع آن را به تفکیک تولید کننده، آلیاژ، گرید های کشش و دسته های عرض و ضخامت از مشاوران ما دریافت کنید . ورق های روغنی به شکل رول و یا شیت بر اساس انتخاب مشتری و با بسته بندی حرفه ای عرضه می گردند. در صورت نیاز به خدمات جانبی مانند پانچ، برش و یا فرمینگ، درخواست خود را با مشاوران فنی آهن پخش مطرح نمایید تا در سفارش شما لحاظ گردد. اگر تمایل داشته باشید می توانید با استفاده از نمودارها، روند نوسان و تغییر قیمت ورق روغنی را طی هفته های گذشته از مشاوران ما دریافت کنید . شما پس از استعلام قیمت ورق روغنی می توانید مواردی همچون نحوه پرادخت، محل بارگیری و تخلیه و سایر جزئیات را به کمک مشاوران ما در فاکتور خود قید کرده و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.