* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق کرکره گالوانیزه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق ضد زنگ
ورق ضد زنگ
ژوئن 27, 2021
ورق سیاه فولاد مبارکه
ورق سیاه فولاد مبارکه
ژوئن 27, 2021

ورق کرکره گالوانیزه

ورق کرکره گالوانیزه محبوب ترین و کلاسیک ترین نوع کرکره نورد هستند. این نوع کرکره ها عمدتا برای کارخانه ها ، انبارها ، صنایع و ساختمان های تجاری استفاده می شوند. اسکلت های ورق کرکره گالوانیزه با کیفیت بالا ساخته می شوند و هر تخته قفل بهم پیوند خورده و قفل های انتهایی با جوشکاری در هر اسلاید جایگزین ثابت می شوند. ورق کرکره گالوانیزه محصولی به ویژه سازگار است که می تواند به همان اندازه در محیط های تجاری و مسکونی ، به عنوان درب گاراژ ، یا در کارخانه ها و انبارها به عنوان ورق کرکره گالوانیزه صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع مختلف روشهای کارکرد ورق کرکره گالوانیزه ، همانطور که توسط یک موتور مرکزی و یک موتور جانبی دارای کشش فنر یا یک موتور جانبی تعریف شده اند ، استفاده از کرکره خانگی (10 تا 15 دهانه در روز) یا صنعتی را نشان می دهد. ورق کرکره گالوانیزه گزینه های امنیتی اکسترود شده ای را تشکیل می دهند که می توانند از نظر ایمنی ، عایق بندی و سفارشی سازی اضافی برای پوشش ملک محافظت شده ، بیشترین تقاضا را داشته باشند. ورق کرکره گالوانیزه از صفحه ای ساخته شده اند که توسط دستگاه تشکیل لوله نورد لبه سیلندر نورد می شوند. این ورق کرکره گالوانیزه برای تشکیل یک شاتر در هم تنیده شده اند و در صورت استفاده از کنترل از راه دور مناسب می توانند در اطراف یک عمل محوری جمع شوند.

ورق کرکره گالوانیزه از پروفیل های فولاد گالوانیزه با سطح مقطع مسطح است. بسته به نیاز شما از فولاد گالوانیزه با ضخامت 0.6 میلی متر تا 1.2 میلی متر ساخته شده است. ورق کرکره گالوانیزه برای در از اجزای زیر تشکیل شده است: شافت ، پرده ، ریل های راهنما و جعبه کرکره.

فروش ورق در گروه صنعتی آهن آریا

گروه صنعتی آهن آریا انواع ورق کرکره گالوانیزه مناسب برای مغازه ، مراکز خرید ، دفاتر ، فرودگاه ها ، انبارهای صنعتی و تقریباً هر نوع کاربرد دیگر را ارائه می دهد. تمام کرکره های ما برای اندازه گیری و ساخته شده اند تا متناسب با یک پروژه خاص ساخته شوند.اتمام کرکره های استیل ما می توانیم ورق کرکره گالوانیزه خود را با رنگ مورد نظر شما پودر کنیم.ورق کرکره گالوانیزه ما به صورت استاندارد عرضه می شوند. فرآیند گالوانیزه باعث می شود که کرکره در برابر خوردگی مقاوم باشد. علاوه بر گالوانیزه ، ما می توانیم کرکره های استیل را به رنگ انتخابی شما انتخاب کنیم.

ورق کرکره گالوانیزه راه حل مناسبی برای صنایعی است که امنیت و مقاومت در برابر خوردگی با کیفیت بالا مسئله اصلی آنها است. این محصول همچنین از ایمنی در برابر سرقت ، خرابکاری ، طوفان و عملکرد بدون مشکل محافظت می کنند. ورق کرکره گالوانیزه با استفاده از فرآیند گالوانیزه تولید می شوند که به وسیله آن روی محافظ روی آهن می شود تا از زنگ زدگی جلوگیری کند.ورق کرکره گالوانیزه بیشتر توسط صنایعی استفاده می شود که می خواهند از مصارف خارجی خود محافظت طولانی مدت داشته باشند. کرکره بهترین مناسب برای صنایع فعال در نزدیکی مناطق آبی است.

تولیدکنندگان ورق کرکره گالوانیزه با استفاده از پیشرفته ترین و مهندسی پیشرفته مهندسی ، تمام نیازهای شما از نظر اقتصادی ، امنیتی و راحتی را برآورده می کنند. ما متعهد به تولید کرکره های نورد با درجه بالا و عملکرد بالا هستیم که رضایت مشتری را تضمین می کند.