* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آجدار آلومینیوم | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق فولادی
ورق فولادی
فوریه 26, 2020
قیمت میلگرد
قیمت میلگرد
مارس 2, 2020

ورق آجدار آلومینیوم

ورق آجدار آلومینیوم از جمله ورق‌های پرکاربرد دسته ورق‌های رنگین می‌باشد که در تنوع بالایی قابل تولید و استفاده می‌باشد. آلومینیوم فلزی سبک یا نقطه ذوب پایین نسبت به سایر فلزات صنعتی (حدود 700 درجه سانتیگراد) می‌باشد و وزن کم آلومینیوم باعث شده تا در صنعت امروز به فراوانی از آن استفاده شود، همچنین آلومینیوم فلزی نرم و با قابلیت شکل پذیری بالا می‌باشد که امکان ساخت مقاطع متنوع را فراهم می‌کند.

ورق آجدار آلومینیومی معمولا در دو آلیاژ 3105 و 1050 که قابلیت شکل پذیری مناسبی دارند استفاده می‌شود. کاربرد اصلی ورق آجدار آلومینیوم برای دکوراسیون داخلی وخارجی سازه‌ها، ساخت انواع کابین و کابینت و … می‌باشد. ضخامت ورق آجدار آلومینیوم معمولا از 1 تا 3 میلی‌متر می‌باشد و در دو ابعاد 100*200 و 125*250 سانتی متر به فروش می‌رسد.

ورق آجدار آلومینیوم را می توان در ابعاد مختلف و در دو نوع بی رنگ و رنگی پیدا کرد. ورق های آلومینیوم به دو صورت رول و شیت ( برگ شده ) در بازار موجود است.

ورق آجدار آلومینیوم را می توان در حالت کلاف (رول فرم ) با ابعاد طولی دلخواه را سفارش داد. همچنین در این حالت می توان فرمینگ های شادولاین ،کرکره، ذوزنقه ، دامپا و … را نیز از ورق آلومینیوم تولید کرد. به جز ورق صاف رول و شیت ، و فرمینگ های مختلف ورق آجدار آلومینیوم نیز موجود است که بسیار پر کاربرد نیز هست.