* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *فروش ورق استیل | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
فروش ورق سیاه
مارس 30, 2021
پروفیل سبک
پروفیل سبک
آوریل 15, 2021
فروش ورق استیل

فروش ورق استیل

فروش ورق استیل

فروش ورق استیل که ضد زنگ می باشد در گروه صنعتی آهن آریا با قیمت عمده می باشد ، فروش ورق استیل که به طور گسترده ای برای انواع پروژه های ساخت که در معرض عناصر هستند محیط های شیمیایی ، اسیدی ، آب شیرین و آب نمک استفاده می شود .

فروش ورق استیل

فروش ورق استیل ضد زنگ یک شکل نورد گرم با گوشه های داخل شعاع است که برای تمام کاربردهای سازه ای که در آن مقاومت بیشتر و مقاومت در برابر خوردگی بالاتر مورد نیاز است ، ایده آل است. بسته به نیاز برنامه شما می توان لبه های زاویه فولاد را تیز یا گرد کرد. فروش ورق استیل ضدزنگ نورد گرم برای کاربردهایی که به مقاومت بیشتر و مقاومت در برابر خوردگی بالاتر نیاز است ایده آل هستند.

فروش ورق استیل محبوب ترین نوع فولاد ضد زنگ است که امروزه استفاده می شود. مغناطیسی نیست و نمی توان آن را تحت عملیات حرارتی قرار داد ، به این معنی که باید آن را سرد کار کرد. فروش ورق استیل که مقاومت در برابر خوردگی بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان آن را ماشین کاری کرد. زیرا نسبت قدرت به وزن مناسبی دارد و در برابر آسیب مقاوم است .

کاربرد ورق استیل ضد زنگ

فروش ورق استیل ضد زنگ معمولاً برای ایجاد پشتیبانی ساختاری در کاربردهای مختلف استفاده می شود و برای بسیاری از صنایع در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد ، برخی از آنها شامل:تزئینات و قالب بندی معماری قاب بندی براکت ها پشتیبانی سازه ساخت و ساز عمومی قفسه ها میله تخت فولاد ضد زنگ