* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *تیرآهن 20 | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
تیرآهن 12
تیرآهن 12
می 13, 2022
تیرآهن هاش
تیرآهن هاش
می 13, 2022

تیرآهن 20

در تولید تیرآهن 20 طراح لازم است با طیف وسیعی از راه حل‌های مبتنی بر فولاد با دهانه 20 که در دسترس است، آشنا باشد. به طور کلی تیرآهن 20 برای فضاهای داخلی انعطاف پذیر و بدون ستون، کاهش هزینه های زیر سازی و کاهش زمان نصب فولاد مورد استفاده واقع می شود. این طیف گسترده از مزایا بدان معنی است که تیرآهن 20 معمولاً طیف گسترده ای از انواع ساختمان ها را پیدا می کنند. مزایا و معایب خاص هر تیرآهن 20 به طور مفصل خلاصه شده است، به طوری که یک تولید کننده تیرآهن 20 می تواند مزایای ارائه شده توسط یک راه حل خاص را در رابطه با قطعات یک پروژه معین ارزیابی کند تا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین را بررسی کند.

استفاده از تیرآهن 20 با طیف وسیعی از مزایایی که به همراه دارد، از جمله فضای ساختمانی تغییرپذیر و بدون ستون، کاهش هزینه فونداسیون و کاهش زمان جای گذاری می باشد که برای تسهیل یکپارچه سازی خدمات بدون افزایش عمق کلی کف، به خوبی سازگار شده‌اند. تولید تیرآهن 20 فولادی عموماً مطابق با استاندارد های جهانی نتیجه می گیرد و برای برخی از انواع تیرها، این راهنمایی مدون با راهنمای طراحی خاص تکمیل می‌شود که با اطلاعات ساخت آن هماهنگ است.

تیرآهن 20برای کاربرد در سردرهای پنجره، در و گاراژ و قسمت بارهای پشت بام و همچنین بالا های درب پنجره، در و بارهای پشتیبان سقف، دیوار و کف، تیرهای تیرچه کف، تیرهای لبه کف و تیرهای پشت به کار گرفته می شود. تیرآهن 20ظرفیت باربری و استحکام بالایی را فراهم می کند و در حین استفاده در سیستم های قالب بندی دیوار، ستون و دال یا با قالب های خاص، استفاده از مواد و حجم کار می تواند فشار را کاهش دهد. تیرآهن 20 با باربری بالا با ارتفاع مناسب برای بارهای سنگین و دهانه های وسیع کارایی دارد و با طراحی مقاوم و با دوام و سازگار با شرایط و از طریق اتصال آسان لوازم جانبی در عملیات های ساختمانی به کار گرفته می شود.

شرکت ما به عنوان یک تامین کننده تیرآهن 20 با ارائه و نصب با خدمات کامل آماده سرویس دهی به هر پروژه ای هستیم که متخصص در اسکلت های ساختمانی سفارشی، نرده ها، دروازه ها، بالکن ها، سایبان ها، پله های مارپیچ، پله های شناور سفارشی، نرده های کابل فولادی ضد زنگ و آهن فرفورژه تزئینی زیبا هستند. ما در ارائه تیرآهن 20همچنین در سیستم‌های دروازه راهروی کاملاً خودکار تخصص داریم، این سیستم‌های دروازه‌های کشویی فاقد مسیر زمینی و می توانیم هر پروژه فلزی متفرقه تجاری، از جمله پله های فولادی و نیازهای فولادی سازه ای را بسازیم.