* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت تیرآهن بناب | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
فروش ناودانی
فروش ناودانی
ژوئن 27, 2021
قیمت میلگرد میانه
قیمت میلگرد میانه
ژوئن 27, 2021

قیمت تیرآهن بناب

تیر ، در مهندسی ، در اصل یک قطعه ، به عنوان یک تعادل است. در ساخت و ساز ساختمان ، تیر یک عضو افقی است که دهانه ای را پوشانده و باری را حمل می کند که ممکن است یک دیوار آجری یا سنگی در بالای دهانه باشد ، در این حالت تیر را اغلب لنگه می نامند . بار ممکن است یک کف یا سقف در یک ساختمان باشد ، در این صورت تیرآهن به تیرچه کف یا تیرچه سقف گفته می شود. در یک عرشه پل تیرهای طولی کم بارگیری شده رشته ها هستند. اعضای سنگین و عرضی را تیرهای کف می نامند. برای اطلاع از انواع تیرآهن و همچنین قیمت تیرآهن بناب با مشاوران ما تماس بگیرید .

قیمت تیرآهن بناب در گروه صنعتی آهن آریا با مناسب ترین قیمت عرضه می شود . آنها توانایی تحمل وزن بالاتری را دارند و در برابر آتش و پوسیدگی مقاوم هستند. تیرآهن بناب مقاومت سازه خانه شما را افزایش می دهد و گزینه های طراحی را برای باز کردن دیوارها یا حمایت از مصالح ساختمانی سنگین تر به شما می دهد. بهترین قیمت تیرآهن بناب به شما امکان می دهد از خطوط سقف گسترده یا بالکن های طولانی تر بدون ستون های پشتیبانی استفاده کنید. برای دریافت برآورد دقیق قیمت تیرآهن بناب با ما تماس بگیرید . یک مهندس سازه با محاسبه مقدار وزنی که تیرآهن شما برای تحمل آن نیاز دارد و چقدر فضای طراحی ساختمان شما برای تیرچه مجاز است ، تیر مناسب را به شما پیشنهاد می دهد.

قیمت تیرآهن بناب تحت تأثیر

طول ، عرض فلنج و ضخامت پرتو آیا این یک پرتو I ، پرتو H ، پرتو U یا شکل دیگر باشد وزن ، درجه و کیفیت فولاد ارزش بازار فعلی فولاد ، یا موجود فعلی تامین کننده پرتو سفارش یک تیرچه نقاشی شده یا یک گالوانیزه ، روکش شده با روی هزینه حمل و نقل یا تحویل محلی بسته به وزن پرتو قیمت تیرآهن بناب با توجه به حمل و نقل میتواند متفاوت باشد

انواع تیرآهن در ساخت و ساز

از آنجا که انواع مختلفی از ساختمانها در صنعت ساخت و ساز ساخته می شوند ، تعجب آور نیست که تیرآهن های مختلفی در آن وجود دارد. تیرآهن یک عنصر افقی است که می تواند بارهای عمودی را تحمل کند ، همچنین لحظه های خم شدن و نیروی برشی را تحمل می کند. وقتی وزن به این تیرآهن ها اضافه می شود ، به نقاط انتهایی نزدیک دیواره ها و ستون ها و همچنین به سمت پایین پی ها منتقل می شود.قیمت تیرآهن بناب و تیر ثابت : این تیر ثابت نمی تواند بچرخد ، زیرا در هر دو انتها داخلی است و به طور ایمن وصل می شود. قیمت تیرآهن بناب و تیر کنسول :یک تیر دارای یک انتهای آزاد و یک انتهای ثابت است. این پرتو معمولاً برای بالکن ، پل و پنجره های خلیج استفاده می شود.

قیمت تیرآهن بناب

تیرهای فولادی اساساً در جای خود قرار می گیرند و ایمن می شوند ، اما فقط به این راحتی نصب می شوند زیرا برش داده شده اند تا دوباره در کارخانه قرار بگیرند. این نوع تیر کاملاً محکم است و می توان از آن به روش های مختلفی هنگام ساخت ساختمان استفاده کرد.

قیمت تیرآهن بناب در گروه صنعتی آهن آریا

تیرآهن ها با نورد گرفتن از یک قطعه فولاد سازه ای برای حفظ یکپارچگی سازه تولید می شوند و برای حمایت از دیوارها و کفها هنگام ایجاد دهانه در دیوار تحمل بار استفاده می شوند. قیمت تیرآهن بناب با توجه به خاصیت ماشینکاری ، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت جوش پذیری بسیار مناسب می باشد .برای انطباق با مقررات فعلی ساختمان ، باید یک مهندس سازه را برای محاسبه بارگذاری مورد نیاز برای پروژه خود ، ابعاد لازم و قیمت تیرآهن بناب را تهیه کنید. ما انواع تیرآهن در اندازه های متفاوت را با بهترین قیمت تیرآهن بناب و بسیار رقابتی در اختیار شما قرار می دهیم ، فقط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید .