* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت روز میلگرد | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق کرکره
ورق کرکره
جولای 15, 2020
قیمت روز پروفیل
قیمت روز پروفیل
جولای 15, 2020

قیمت روز میلگرد

گروه صنعتی آریا قیمت روز میلگرد را در برندها و کارخانه‌های تولیدی معتبر ارائه و عرضه می‌کند. قیمت روز میلگرد به دلایل مختلف همواره نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند. به دلیل حجم بالای مصرف این پروفیل در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، این تغییرات ناگهانی تاثیر چشمگیری در محاسبات مالی پروژه‌ها خواهد داشت و یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت سازه‌ها به حساب می‌آید.

قیمت روز میلگرد را به صورت لحظه ای می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید . جهت اطلاع از قیمت روز میلگرد به سایت مراجعه و با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده قیمت میلگرد آجدار , قیمت روز میلگرد آجدار , میلگرد , قیمت جدید میلگرد , قیمت میلگرد , انواع میلگرد , قیمت روز میلگرد در بازار , قیمت میلگرد امروز , قیمت جدید میلگرد با کارشناسان ما تماس بگیرید .

قیمت روز میلگرد بر اساس نوع، کیفیت، ابعاد و قطر آن متفاوت خواهد بود. میلگرد مکمل بتن در صنعت ساختمان سازی است و نقش استحکام بخشی به سازه های ساختمانی را برعهده دارد. این امر به دلیل مقاومت و خاصیت چرخشی و کششی میلگرد است که تحت فشار و وارد شدن نیرو خورد نمیشود بلکه نیرو را منتقل کرده و درنتیجه سازه را حفظ می کند. دیگر ویژگی کمک کننده در هماهنگی میلگرد فولادی و بتن نزدیک بودن دمای انبساط این دو است که برای تغییرات دما در شرایط جوی مختلف مهم می باشد. تغییر قیمت های تکانشی میلگرد بر قیمت تمام شده بازار مسکن اثبات شده است.

همواره هیجانات بازار و قیمت روز میلگرد بیش از دیگر بخش های بازار فولاد متاثر از نرخ ارز در بازار داخلی و خارجی بوده است. اخیراً قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادراتی تولید کنندگان نزدیک شده است؛ و این امر بر روی کاهش تقاضای داخلی موثر بوده است، به طور مثال جذابیت خرید برای کاربران بورس کالا کاهش محسوسی داشته است. البته مسئولان سقف مجاز برای افزایش قیمت روز میلگرد را حداکثر حدود 10 درصد پایین تر از قیمت صادراتی آن تعیین کرده اند. صادرات میلگرد تنها در هنگام بالا بودن دلار و قیمت های جهانی، برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی دارد. در کل قیمت روز میلگرد به طور لحظه ای تغییر میکند.