* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت نبشی ساختمانی | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت نبشی آهن
قیمت نبشی آهن
ژانویه 22, 2021
قیمت میل کروم
قیمت میل کروم
ژانویه 30, 2021

قیمت نبشی ساختمانی

قیمت نبشی ساختمانی در گروه صنعتی آریا

قیمت نبشی ساختمانی با توجه به ابعاد آن در بازار آهن متغیر می باشد . شاخص مهم در قیمت نبشی ساختمانی طول و ضخامت بال ها می باشد .

نبشی ساختمانی که از مهم ترین پروفیل های ساختمانی می باشد را از گروه صنعتی آریا خریداری کنید ، قیمت نبشی ساختمانی در این مجموعه بسیار اقتصادی می باشد . قیمت نبشی ساختمانی در واحد های تولیدکننده و بازارهای عرضه کننده بر طبق کیفیت مواد و عملیاتی که روی آن انجام می شود متفاوت می باشد .

با توجه به اینکه هر روز قیمت نبشی ساختمانی متغیر می باشد بنابراین با استعلام قیمت از کارشناسان امری ضروری محسوب می شود .

مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت نبشی ساختمانی جنس این پروفیل می باشد . نبشی بال نامساوی نیز تاثیر مستقیم بر قیمت نبشی ساختمانی دارد .

قیمت نبشی ساختمانی استیل

نبشی استیل به صورت دو ورق استیل عمود بر هم ساخته می شود ، این ورق های استیل دارای عرضی بسیار کمتر از طول خود می باشند و در ضخامت کم تولید می شوند.این نوع از نبشی مانند نبشی فولادی به دو صورت فابریک و پرسی تولید می‌شود که قیمت نبشی ساختمانی استیل از نوع های مختلف متفاوت می باشد .