* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت ورق سیاه | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق آلیاژی
ورق آلیاژی
نوامبر 24, 2020
قیمت ورق آهن
قیمت ورق آهن
دسامبر 5, 2020

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه در بازار و کارخانه

شما میتوانید برای مشورت و دریافت قیمت ورق سیاه جهت خرید بهتر و مناسبتر با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید. از حسن انتخاب شما بسیار ممنونیم.بطور مثال فولاد مبارکه ورقهای 2 میلیمتر تا 15 میلیمتر به صورت رول و شیت با عرضهای 1 و 1.25 و 1.5 متر تولید میکند و همچنین فولاد کاویان اهواز ورقهای 8 میلیمتر تا 50 میلیمتر بصورت شیت و به ابعاد 1.25*6 مترو 1.5*6 متر تولید میکند. به طور کلی یکی از مهترین موراد تاثیر گذار در قیمت ورق سیاه ضخامت آن است، که کارخانه های مختلف ورق های با ضخامت ها و کیفیت های گوناگونی را ارئه میکنند. قیمت ورق سیاه با توجه به تغییرات نرخ ارز و همچنین کیفیت ورق و ضخامت آن‌ها متغیر است .

قیمت ورق سیاه صنعتی

ورق سیاه از دقت ابعادی پایینی برخوردار است و معمولا برای تولید سایر محصولات فولادی مثل ورق روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت مطالعه تفاوت ورق سیاه و ورق روغنی به مقاله مربوطه در وبلاگ مراجعه کنید. لازم به ذکر است قیمت ورق سیاه صنعتی ( ST52 ) کمی بیشتر از ورق سیاه معمولی ( ST37 ) می‌باشد.

قیمت ورق سیاه فابریک

این نوع ورق در کارخانه در ابعاد متفاوت برش خورده و بسته‌بندی می‌شود. از ویژگی‌های ورق فابریک می‌توان به دقیق بودن ابعاد، صاف بودن کامل لبه‌های ورق، نداشتن موج و عدم شکستگی در سطح ورق اشاره کرد. به دلیل همین مزایا، قیمت ورق سیاه فابریک از ورق رولی بیشتر است و معمولاً برای کارهای حساس که دقت و ظرافت ورق به‌کاررفته اهمیت دارد، استفاده می‌شود.

ضخامت ورق سیاه

در فرآیند تولید این محصول، ضخامت تختال با عبور از ۵ تا ۷ غلطک کاهش داده شده و به ۱.۸ تا ۳ میل می رسد. ضخامت های رایج این محصول در بازار بین ۱.۵ تا ۱۰۰ میلی متر می باشد. شیت ها در بازار به دو صورت برش خورده و فابریک قابل خریداری می باشند. شما عزیزان می توانید ورق فابریک را متناسب با نیاز خود در اندازه های مختلف سفارش دهید و ورق برش خورده یا رول فرم بدون دارا بودن محدودیت طولی با عرض های ۱۰۰ ، ۱۲۵ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی متری قابل سفارش می باشند. طبیعتا در نمودار قیمت ورق سیاه متناسب با ضخامت و ابعاد آن کاهش یا افزایش می یابد.

وزن ورق سیاه = طول ورق (میلیمتر) * عرض ورق (میلیمتر) * ضخامت ورق (میلیمتر) * چگالی ورق
چگالی ورق: در حالت استاندارد چگالی آهن 7.86 می باشد که معمولا عدد 8 در نظر گرفته می شود.
کیفیت تولید، ضخامت و ابعاد ورق تولیدی قیمت ورق سیاه را در بازار تعیین می کنند.