* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آجدار استیل | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
ورق آهن
ورق آهن
اکتبر 20, 2020
قیمت روز نبشی
قیمت روز نبشی
اکتبر 31, 2020

ورق آجدار استیل

ورق آجدار استیل از دیگر ورق‌ها گران‌تر است.ورق آجدار استیل با نام‌های دیگری مانند ورق کف‌سازی، ورق شطرنجی و ورق برجسته نیز شناخته شده است.وزن ورق آجدار استیل به ضخامت، ابعاد و استقامت آن بستگی دارد.

ورق آجدار استیل در وزن های متفاوتی ارائه شده و کاربرد تمامی آنها برای جلوگیری از سر خوردن است که ورق آجدار استیل باعث ایجاد اصطکاک این امر حاصل می شود.

ورق آجدار معمولاً در جنس های ورق آجدار استیل، گالوانیزه، آهن و آلومینیوم و به بازار عرضه می شوند. ورق آجدار استیل ورقی فلزی است که سطح آن صاف و صیقلی نبوده و با زائده هایی که دارد.ورق آجدار استیل، نوعی ورق است که اغلب در مکان‌هایی که نیاز به مقاومت و استحکام در برابر لغزش وجود دارد، به کار می‌رود.

ورق آجدار استیل نیم فابریک :

ورق آجدار استیل در شرایط پیش گرم شده و تحت تاثیر بالا بردن خواص انعطاف پذیری ورق آجدار استیل تولید میشود و به همین دلیل خواص مقاومت در برابر تغییر شکل بر اثر فشار های خارجی در این نوع ورق استنلس استیل بالاتر میباشد و طی مدت زمان زیاد، تغییر شکل بسیار کمتری ایجاد میشود.