* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *ورق آجدار دست دوم | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت پروفیل قوطی 2020
قیمت پروفیل قوطی 20*20
می 11, 2021
قیمت میلگرد تهران
قیمت میلگرد تهران
می 11, 2021

ورق آجدار دست دوم

ورق آجدار دست دوم ورقی فولادی محسوب می شود که دارای سطحی شفاف نبوده و ورق آجدار دست دوم دارای ویژگی زبری مفیدی است. ورق آجدار در عرصه های مختلف به کار گرفته می شود.کاربرد ملموس و زیاد ورق آجدار دست دوم در مکان هایی است که دارای سطح شیب دار هستند.از ورق آجدار دست دوم در کف اتاق کامیون ها و وانت بار ها، کف زمین های در حال عملیات ساخت و یا راه سازی که به صورت موقت باید عبور و مرور از روی آن انجام گیرد .

ورق آجدار دست دوم معمولا در ضخامت های 1.5 میلی متر تا 10 میلی متر و در ابعاد 2*1 متر و 6*1.5 متر و 6*2 متر تولید می شوند.ورق آجدار دست دوم معمولا به صورت شیت شده عرضه می شوند. ولی در موارد خاص می توان آنها را به صورت رول فرم (کلاف یا کویل) نیز عرضه کرد . ورق آجدار دست دوم قابلیت انعطاف خوبی دارد چون ضخامت این ورق ها کم است و به راحتی تغییر شکل می دهند و خم کردن این محصول کار سختی نیست.شاید برایتان جالب باشد که بدانید ورق آجدار دست دوم نیز خریدار و مصرف کننده خود را دارد.

در قالب بتن بندی ، سقف ها و پوتر ها از این محصول دست دوم استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از ورق آجدار دست دوم در این موارد به صرفه بودن آن از لحاظ قیمت است.برجستگی‌های ایجاد شده در سطح ورق، معمولا به شکل بادامی، لوزی، عدسی، قطره‌ای، شطرنجی و یا اشکال دیگر می‌باشد.همچنین ورق آجدار به راحتی قابل تغییرشکل و خم شدن هستند و حتی با توجه به نیاز مشتریان برای برخی اهداف تزئینی نیز بکار برده می‌شوند.یکی از عمومی ترین و پرکاربردترین ورق های فولادی، ورق آجدار دست دوم است .ورق آجدار دست دوم در انواع مختلفی نظیر ورق آجدارآلومینیومی، ورق آجدار آهنی، گالوانیزه و استیل هستند.