* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *قیمت روز پروفیل | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
قیمت روز میلگرد
قیمت روز میلگرد
جولای 15, 2020
میلگرد A1
میلگرد A1
جولای 29, 2020
قیمت روز پروفیل

قیمت روز پروفیل

قیمت روز پروفیل

پروفیل از ورق تولید می‌شود، بنابراین قیمت روز پروفیل آهن تحت تاثیر تغییرات قیمت ورق قرار دارد و با تغییر قیمت ورق نوساناتی در قیمت روز پروفیل شاهد خواهیم بود.به منظور اطلاع از قیمت روز پروفیل و تغییرات لحظه‌ای آن می‌توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت روز پروفیل به ابعاد آن، شرکت سازنده و کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد. هرچند عواملی اعم از تغییرات نرخ ارز، قیمت در بازار جهانی و عوامل سیاسی نیز بر قیمت روز پروفیل تاثیر دارد. به دلیل تغییرات روزانه نرخ ها شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت روز پروفیل در کارخانجات مختلف با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت روز پروفیل بسته به ابعاد و ضخامت آن متفاوت است. قیمت روز پروفیل در مقطع مربع از ۶۰*۶۰ میلی متر تا ۲۷۰*۲۷۰ میلی متر و در مقطع مستطیل از ۴۰*۱۰۰ میلی متر تا ۱۳۵*۳۰۰ میلی متر متفاوت است.

برای اطلاع از ابعاد و قیمت روز پروفیل موجود در بازار , قیمت پروفیل سبک , قیمت قوطی ستونی , ابعاد قوطی آهنی , قیمت روز پروفیل به فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی آریا مراجعه نمایید.