* به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، گرفتن تائید قیمت از واحد فروش الزامی می باشد *پروفیل استیل دکوراتیو | گروه صنعتی آریا | بورس فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی
خرید ورق
خرید ورق
نوامبر 3, 2020
تیرآهن IPB
تیرآهن IPB
نوامبر 13, 2020

پروفیل استیل دکوراتیو

از مهمترین خصوصیات پروفیل استیل دکوراتیو (پروفیل استیل نازک) می توان به موارد زیر اشاره کرد :

مقاومت بینظیر در برابر خوردگی
زیبایی و همچنین دوام فوق العاده
فرآیند پذیری (مانند جوش، آبکاری، خم و …)
تنوع ابعادی

جنس پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو پروفیلی از جنس ورق استنلس استیل درآلیاژ های مختلف بر اساس استاندارد AISI تولید میشود. پروفیل استیل دکوراتیو به پروفیل استیل سبک یا پروفیل استیل دراز دار نیز معرفند.پروفیل استیل دکوراتیو معمولا از آلیاژ های 201،304،310،316 ،321 ساخته میشوند. از مهمترین خصوصیات پروفیل استیل دکوراتیو میتوان به قابلیت جوش پذیری، مقاومت در برابر خوردگی، تنوع ابعاد و … اشاره کرد.

تولید پروفیل ‌استیل دکوراتیو

نحوه تولید پروفیل ‌استیل دکوراتیو مانند پروفیل استیل صنعتی می باشد. برای تولید این نوع پروفیل آلیاژهای مختلفی از قبیل 304، 310، 316، 321 و 201 استیل استفاده می شوند. به پروفیل ‌استیل‌ دکوراتیو پروفیل استیل نازک و پروفیل استیل درزدار نیز گفته می شود. برای تولید این نوع پروفیل از استاندارد AISI 307 تبعیت می شود.

ویژگی های پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو ویژگی های منحصر به فردی دارد که استفاده از آن را گسترده کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به زیبایی ظاهر و براق بودن، دوام و طول عمر بالا، مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا می باشد. همچنین پروفیل ‌استیل دکوراتیو در ابعاد متنوعی تولید می شود که یک ویژگی خوب برای آن به شمار می رود. عملیات مختلفی مانند جوشکاری، برش کاری، آب کاری و … بر روی این نوع پروفیل انجام پذیر است.